לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איסכורית מבודדת לגג

    איסכורית הינה חומר חדשני אשר נועד למטרות שונות כגון: גידור, הקמת גגות, חיפוי ודברים רבים נוספים. היות שמדובר בחומר קל מאוד אך חזק, הוא יחזיק מעמד זמן רב ללא תחזוקה מיוחדת. איסכורית מבודדת דומה לאיסכורית הרגילה אך בהבדל אחד מהותי – היא מכילה שכבת בידוד נוספת אשר מיועדת הן לאיטום והן לבידוד מחום וקור. גגות ובנייה קלה הינה חברה מקצועית שעוסקת בשיקום ובניית גגות, פירוק גגות מסוכנים ועוד שירותים.

    איסכורית מבודדת – יתרונות

    החומר מגיע בצורות שונות והוא מכיל חומרי בידוד שונים על פי הדרישה. כל חומר בידוד הינו בעל תכונות שונות ומתאים למטרה שונה:

    • צמר סלעים הינו חומר בידוד אשר מתאים למבנים שאמורים להיות חסינים מפני אש והוא עמיד מאוד בטמפרטורות גבוהות. בדרך כלל, ישתמשו בפאנלים כאלו לקירות חיצוניים או למחיצות. מכיוון שהם מכילים חומר אשר מונע בערה אז הם מתאימים למבני ציבור שונים וגם למבנים תעשייתיים.
    • מילוי פוליסטירן הוא בעל יתרון תרמי ויכול לשמש למבנים שבהם יש צורך בשליטה בטמפרטורה וגם לחסוך באנרגיה.
    • פוליאוריטן מוקצף הוא סוג מילוי אחר אשר נחשב לבידוד מעולה מבחינה הטרמית. את כל הפאנלים ניתן להשיג בגדלים שונים בהתאם למטרה שלהם.

    פרטים נוספים

    את הבנייה מבצעים באופן מודולרי וככזה היא מאוד חזקה ויציבה. ישנם פאנלים אשר ממולאים בחומרי בידוד אשר עשויים פוליסטרין מוקצף או צמר סלעים. כל פאנל מגיע בגימור של פח בצורה אסטטית ומשתלבים באמצעות הברגה נסתרת שמוסיפה ליופי. ניתן למצוא מבנים שכוללים איסכורית מבודדת בשטחים חקלאיים, תעשיה וגם במבני מגורים.

    היות שהבנייה נחשבת לקלה ומהירה, ניתן להשלים בניית מבנה בזמן קצר יחסית להקמת מבנה בטון. החומר הוא יעלי מאוד ונחשב בנייה ירוקה. האיסכורית המבודדת מפחיתה את הוצאת האנרגיה ובכך חוסכת כסף רב. העובי הסטנדרטי של פאנל הינו 50 מ"מ-100 מ"מ. הוא מגיע בגדלים שונים ונוח מאוד לעבודה, חיתוך או כל פעולה אחרת. ניתן להקטין אותם בקלות רבה על ידי שימוש במשור דיסק וכך ניתן להגיע לתוצאה מושלמת, יפה, עמידה ויציבה. פנו לקבלת מידע בנושא.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים