לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה חשוב לדעת על בניה מפנלים מבודדים?

    אם יש לכם מבנה אשר אתם מעוניינים להוסיף לו חיפוי כדאי שתכירו שיטת בניה מפנל מבודד. מדובר באחת האפשרויות הידועות ביותר לחיפוי. החומר הוא מעין סנדוויץ' אשר בנוי משני לוחות של פח מגלוון שנצבע בתנור בצבע לבן. בין שני הלוחות ישנו חומר מבודד שיכול להיות מסוגים שונים בהתאם למטרת הבניה. כל פאנל מגיע בגדלים שונים על פי דרישה ויכול לנוע בעובי של 5-7 ס"מ. גגות ובנייה קלה היא חברת בניה מקצועית אשר מתמחה בבניית גגות ושיקומם, עוסקת בפאנלים מבודדים מסוגים שונים ומחזיקה צוות מיומן אשר מנוסה בהקמת גגות כאלו.

    בניה מפנל מבודד – סוגים

    ישנם סוגים שונים של פנלים כאשר עיקר ההבדל ביניהם הוא סוג המילוי אשר יש בהם. כל מילוי מתאים למטרה שונה ולכם כדאי מאוד להתייעץ עם מי שמבין בתחום:

    • פנל במילוי צמר סלעים – מדובר על חומר מלאכותי אשר ניחן ביכולת בידוד מפני חום ורעש. צמר סלעים הוא איכותי מאוד והפנל מסוג זה מצויד גם בתקן אש. החומר עמיד לאש למשך כשעה וחצי והוא פופולרי מאוד בבניה של בתי ספר למשל.
    • מילוי פוליסטירן הוא אחת האפשרויות הזולות יותר. בדובר למעשה בקלקר שמבודד מצוין, אך החיסרון שלו הוא שאין לו תקן אש. על מנת שהוא יעמוד בתקן ישנו צורך בשינוי כמה מהמרכיבים שלו. משתמשים בו יותר לבניה של מחסנים וגם חדרי קירור.
    • פוליאוריתן הוא מילוי שנחשב לאיכותי ביותר וגם בעל צורה אסתטית ביותר. מדובר גם במילוי יקר יותר משאר המילויים. אפשר להזמין אותו במגוון של צבעים והוא פופולרי מאוד במסעדות ובתי קפה שמעוניינים לסגור את החלק החיצוני שלהם בתקופת החורף. למשל. לפוליאורתן אין בעיה של חלודה והוא נוח מאוד להרכבה וגם לפירוק.

    במה כדאי להשתמש?

    אין זה משנה באיזה חומר החלטתם להשתמש, בכל מקרה, הדבר בחשוב ביותר הוא לבחור בחומר שהוא בעל תקן ישראלי. אם אתם רוצים להיות בטוחים אז כדאי להתייעץ עם אדריכל שמבין בתחום זה. הכל כמובן על פי הצרכים שלכם ובהתאם לתקציב שהגדרתם מראש. ניתן לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא זה.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים