לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בניה מפנל מבודד

    אין ספק כי אחד מפלאי טכנולוגיית הבניה החדשה הוא השימוש בפנלים מבודדים. בניה מפנל מבודד ממולא בחומר מבודד הפכה לדבר החם בעולם הבניה בשל היתרונות הגדולים שמציעה בניה מסוג זה. עמידות ובידוד ברמה הגבוהה ביותר יחד עם העובדה כי מדובר בחומר גלם ידידותי לסביבה, גמיש, אסתטי ודחוס הפכו אותו ללהיט בקרב כל אדם המעודכן בחידושים בעולם הבניה.

    פנלים אלה מורכבים משתי שכבות מתכת מגלוונת ביניהן נמצא החומר מבודד כלשהו דוגמת צמר סלעים או פוליסטירן המוכר לנו בתור קלקר. יכולת הבידוד שלו שווה ל-50 ס"מ של בלוק איטונג או 150 ס"מ של בטון. עמידותו המוחלטת לקור, חום ומים הופכת חומר זה לאחד המבודדים הטובים שניתן למצוא, אם לא הטוב שבהם.

    בונים נכון – בניה מפנל מבודד

    היתרונות הנ"ל מאפשרים לכל בית לחסוך בעלויות קירור וחימום הבית בחודשי החורף והקיץ. הבידוד המוחלט מאפשר לטמפרטורת הבית להישאר נעימה בכל עונות השנה, מה שהופך את החומר לידידותי לסביבה הודות לחיסכון באנרגיה. גם העובדה כי מדובר בחומר קל לבניה והרכבה הופכת אותו לידידותי יותר לסביבה משום שכך ניתן לחסוך ימים ארוכים של רעש, זיהום ולכלוך הנגרמים בתהליכי בניה מסורתיים.

    על מנת לסבר את האוזן, עבודת ההתקנה של הפנלים עצמם לוקחת כ-48 שעות עבור כל חדר, כאשר מרבית עבודת הייצור וההרכבה נעשית מבעוד מועד במפעל עצמו.

    בניה מפנל מבודד בטכנולוגיה המתקדמת

    טכנולוגיה מתקדמת זו כמו גם טכנולוגיות בניה קלה אחרות מהוות את הבסיס לעבודות המוצעות לכם בחברת "בניה קלה". החברה מתמחה במגוון עבודות כמו:

    • החלפת גגות אסבסט בגגות קלים.
    • שיקום מבני תעשייה.
    • גידור אזורי בניה.
    • קונסטרוקציה ועבודות ריתוך.
    • עבודות מסגרות.
    • חיפוי קירות וגגות.

    נשמח להחליף במהירות את הגג שלכם בגג המורכב מפנלים מבודדים וידידותיים לסביבה. נוכל להרכיב עבורכם גם תעלות מים ומרזבים מכל הסוגים אשר יאפשרו לגג להישאר יבש ולבית להישאר נקי מרטיבות.

    פנו אלינו כעת ונשמח להעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מובילים אשר יטפלו בכל בקשה במקצועיות ויעילות.

    בניה קלה בפנלים

    בניה מפנל מבודד הינה שיטת בניה נפוצה וייחודית- לפיה, פנלים קלי משקל, גמישים ואסטטיים מרכיבים חללי פנים וקירות חיצוניים למבנה. הפנל המבודד יכול לשמר את הטמפרטורה בתוך המבנה, ולייצר קירוי וחציצה ברמה מקצועית הן בתוך המבנה והן בין המבנה לאוויר הפתוח. הבניה מהפנל המבודד מוגדרת כבניה ירוקה, משמע, חוסכת בשימוש באמצעי מיזוג אוויר בחלל הפנימי. כמו כן, בניה מסוג זה הינה חסכונית בעלויות ומותאמת לדרישות הלקוח והראיה העיצובית הכוללת של הפרויקט. המומחים של חברת בניה קלה בעלי שנות ניסון ויכולת חשיבה מחוץ לקופסא ישמחו לסייע לכם להתאים את הפנל המבודד המושלם לכל פרויקט שיפוצים או בניה שתחפצו.

    יתרונות בניה מפנל מבודד

    בשנים האחרונות, יותר ויותר לקוחות בוחרים לעשות שימוש בפנל מבודד בעת שיפוץ הבית, המשרד או העסק שלהם. זאת, מפני שלבניה מפנל מבודד יש יתרונות משמעותיים על פני שיטות מוכרות אחרות. בין המעלות של פנל מבודד ניתן למצוא:

    • מהירות בניה – הפנל מגיע להרכבה כשהוא בגודל המדויק שהוזמן, רק צריך להרכיב.
    • עלות עבודה נמוכה – המושפעת ישירות מזמן הבניה הקצר.
    • בידוד ברמה גבוה – שומר על טמפרטורה נוחה בתוך המבנה וחוסך שימוש במזגנים.
    • חומר איכות – המורכב משתי שכבות של פלדה שבניהן מילוי חומר מבודד (לרוב קלקר).
    • מבנה מודולרי – שניתן לשנע ממקום למקום, בשל המשקל הקל יחסית של הפנל המבודד.

    מכאן, שבניה עם פנל מבודד, מאפשרת להקים מבנים רבים במהירות, שמירה על איכות בניה גבוה ופגיעה מינימלית בסביבה אם אפשרות לשינויים בעתיד.

    ועכשיו לעבודה!

    מעוניינים לבנות חדר נוסף בבית? או להקים מבנה מגורים שלם? רוצים לחסוך עלויות בפרויקט והחלטת לבחור בניה מפנל מבודד? כל מה שנשאר לכם הוא ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו בחברת בניה קלה. הצוות שלנו אדיב ואמין, בעל שנים רבות של ניסיון בתחום, יעזור לכם לעצב את הבית המושלם, עם החומרים הטובים ביותר שיש לנו להציע. חברת בניה קלה תגשים את החלום שלכם ותהפוך את השיפוץ לזול, חסכוני, וקל יותר. צרו קשר עוד היום כדי להתחיל לתכנן!

    בניה מפנל בודד

    במדינת ישראל בעל האקלים הקיצוני יחסית, כל הקמה של מבנה חדש חייבת לקחת בחשבון גם את הטמפרטורות הרצויות ליום-יום במבנה. על כן, התייחסות כבר בשלבי התכנון הראשונים חומרי בנייה קלה כמו בנייה מפנל מבודד עשויה ליצור בסופו של יום מבנה שעונה בצורה טובה יותר על דרישות הלקוח ומאפשר חיסכון לטווח הארוך בהוצאות האוורור והקירור. בניה מפנל מבודד היא בנייה שמאפשרת לכם לשמור על טמפרטורה כמעט קבועה לאורך כל שעות היום והלילה מבלי להשקיע כספים רבים על מיזוג אוויר איכותי. חברת בניה קלה היא חברה קבלנית בעלת ניסיון רב שנים בתהליכי בנייה מפנל מבודד אשר מספקת ללקוחותיה שירותי בנייה מהירים, אמינים ומקצועיים.

    בנייה מפנל מבודד – בנייה מהירה ויעילה

    שיטת בנייה מפנל מבודד היא נתבך חיוני בעולם הבנייה הקלה אשר התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות. עם הצורך הגובר לבנות יותר ויותר מבנים בפרקי זמן קצרים יותר התפתחו שיטות בנייה מחומרים מורכבים ועמידים מאוד ששומרים על כל אמות המידה הנדרשות על פי החוק בעולם הבנייה. לצד זאת, בנייה מפנל מבודד או בנייה קלה על כל גווניה היא בנייה זולה יותר ומהירה יותר. פנל מבודד הוא לוח פח מגלוון או גבס הממולא בחומרים מבודדים ברמות בידוד משתנות. בהתאם לדרישות הלקוח ממולא הפנל חומרי בידוד שונים על מנת ליצור רמות בידוד מתאימות לצרכי הבניין.

    למשל, בתים פרטיים רבים משתמשים בפוליסטרן מוקצף, שהוא מעין קלקר מוקצף. זהו חומר אשר מאפשר לקבל רמות בידוד טרמי גבוהות מאוד ומתאים לבניית בתי מגורים או לבניית מבנים לעבודה משרדית. שימוש בחומר הזה מאפשר לכם לקבל חלל פנים עם טמפרטורה קבועה גם אם בחוץ ישנן טמפרטורות קיצוניות יחסית מבחינת חום וקור. בנייה פנל מבודד היא בנייה מפנל שמותאם בדיוק לצרכים שלכם ומיוצר רק לפי הזמנה ישירות לאתר הבנייה.

    בנייה מפנל מבודד – שומרים על טמפרטורת חדר יציבה

    על ידי שימוש בשיטות בנייה מפנל מבודד אתם יכולים ליצור חלל פנים בעל נראות מושלמת לכל דבר ועניין, אך כל פרקטיות ובטיחות בדיוק כמו שהחוק מחייב. כך תוכלו לצמצם את הוצאות המשפחה על חימום וקירור הבית ולשמור על טמפרטורה נעימה. על מנת להתקין פנל מבודד בבית שלכם, אתם יכולים להיעזר בצוות המקצועי של חברת בנייה קלה אשר מלווה אתכם כבר משלב התכנון ועד לסיום העבודות באתר הבנייה תוך מתן יעוץ אמין ומקצועי מכול אנשי הצוות.

    עוד על בניה מפנל מבודד

    מזה שנים רבות הפכה בניה מפנל מבודד למבוקשת מאוד בכל הנוגע לבניה הקלה; שיטת בניה מודרנית ומהירה שמתחשבת בסביבה ונתפסת ליותר איכותית ומתקדמת. זאת לעומת הבנייה בשיטה הרגילה. בנייה קלה היא שיטת בנייה שעושה שימוש בחומרים קלים כמו עץ ואלומיניום, להבדיל משיטות הבנייה הרגילות שעושות שימוש בחומר גלם מסוג בטון. רק אצל חברת גגות בנייה קלה תוכלו לבנות מפנל מבודד ולהנות משלל יתרונותיו הרבים ובמקסימום שירות.

    בניה מפנל מבודד – היתרונות המשמעותיים בבניה מפנל מבודד:

    • עמידות – על אף שמדובר בחומרי גלם שנחשבים כיום יותר יקרים מחומרי הבנייה הרגילים, החיסכון עדיין יבוא לידי ביטוי בעמידות שלהם בטווח הארוך. בבנייה שנתמכת על פנלים מבודדים, כל משאב כלכלי יופנה לחומר גלם איכותי ועמיד שיבטיח בטחון רב לזמן ארוך ביותר.
    • יעילות מרבית – חלק גדול מהפנלים המבודדים של הבניה הקלהמגיעים מוכנים כבר מהמפעל, כשהעיסוק המרכזי באתר יתמקד בהתקנה מהירה וקצרה שלהם.
    • ירוק וידידותי לסביבה – מזעור הפסולת שנלווית לכל בנייה קלאסית בשיטת הבטון, לצד חיסכון רב בחשמל שנובע ממיזוג סטבילי בתוך המבנה שבנוי מפנל מבודד.

    הבנייה בעזרת פנלים היא מהירה, ירוקה ואסתטית מאוד. כמו כן, היא נחשבת לפרקטית בהרבה מובנים, ומספקת פתרון הולם כמעט לכל גג אפשרי. אם בוחרים בסוגי הפנלים שמתאימים במדויק לסוג העבודה ולדרישות המבנה, ומבצעים עבודת קירוי או חיפוי של המבנה באמצעות פנלים בצורה מקצועית, התוצאה שתתקבל תהיה גג, קיר או מבנה שיהיו עמידים יותר – וישרתו אתכם לתקופה ארוכה.

    לא מתפשרים על איכות לבנית מפנל בודד

    איכות הפאנל המבודד שמספקת חברת גגות בנייה קלה הוא מהגבוהים ביותר שניתן למצוא כיום בענף הבניה. הפאנל המבודד עשוי שכבת בידוד אשר משני צדדיה שתי שכבות פח מגולבן או פח אלומיניום והוא מגיע בשלל צבעים לבחירה. סוג המילוי והתכונות שלו משפיעים באופן ישיר על רמת הבידוד ועל משקל החומר. רק אצל גגות בניה קלה תוכלו למצוא מגוון רחב מהגדולים בשוק, כך שתוכלו להתאים את הפאנל המבודד באופן מדויק לצורך שלכם.

    בניה קלה מפנלים

    תפסה תאוצה רבה בתקופה האחרונה וניתנת לביצוע כמעט בכל מקום, החל מהמרפסת של הבית, החצר, הגינה, המחסן וגם במקומות ציבוריים כמו פארקים, גני שעשועים ועוד. חשוב כמובן לדעת כיצד לעשות זאת נכון ולכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים בתחום. חברת גגות בנייה קלה עוסקת מזה שנים רבות בייצור מבנים ניידים וקבועים, וכחלק מעיסוקיה מתמחה גם בתחום הבניה הקלה מפנלים אשר תבטיח עבורכם איכות לאורך זמן.

    בניה קלה מפנלים – יתרונות הבניה הקלה מפאנלים:

    1. העלויות של הפאנלים בבנייה הקלה זולים משמעותית מחומרי הבנייה המסורתית.
    2. הזמן שלוקח להקים מבנה בשיטת הבנייה הקלה קצר משמעותית מהזמן שנדרש להקים מבנה בשיטת הבנייה המסורתית.
    3. בשיטת בנייה זו אין צורך לפנות כמות אשפה משטח הבנייה. זאת מכיוון שרוב החלקים מיוצרים קודם לכן במפעל. בנוסף, הפאנלים שבהם עושים שימוש בשיטת בנייה זאת הם ידידותיים לסביבה ולכן לא נראה הרבה פסולת בשטח הבנייה.
    4. הפאנלים בהם עושים שימוש בשיטה זאת קלים משמעותית מהחומרים בהם עושים שימוש בשיטת בנייה אחרות ולכן, קל יותר לבצע בהם שינוי במהלך תכנון הבנייה.
    5. המבנה אטום ומבודד ועל כן עמיד יותר מפני טמפרטורות קיצוניות, אסונות טבע ונזקי מזג האוויר.
    6. רמת הדיוק שניתן לקבל בבנייה קלה בהשוואה לשיטות בנייה אחרות מקובלות – גבוהה משמעותית. כך, בעוד שבבנייה קלה, הקירות שיתקבלו הם חלקים, ישרים ומדויקים, בבנייה מסורתית התוצאות לא בהכרח תמיד יהיו מדויקות כל כך.

    שימושים חשובים של בניה קלה מפאנלים:

    בנייה קלה מפאנלים היא אפקטיבית במיוחד ולכן היא הפכה לכה פופולארית. מלבד מבנים קלים (כמו חדרים נוספים לבית, פרגולות, חיפויים מסוגים שונים, מבנים לאכסון ציוד ובעלי חיים ועוד), ניתן לעשות שימוש בפנלים גם בגגות וזהו בהחלט יתרון. בנייה קלה בפנלים היא יעילה במיוחד מכיוון שניתן לשחק עם רמת הגימור בהתאם לצורך, ולבנות בצורה מהירה תוספות חשובות לבית או לחצר באמצעות אנשי מקצוע איכותיים.

    חברת גגות בנייה קלה הינה חברה מקצועית ואיכותית המתמחה בתחום, לחברתנו קיים ניסיון רב בבנייה קלה מפנלים והיא מומלצת על ידי לקוחותיה.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים