לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פינוי ופירוק אסבסט

    פינוי אסבסט

    כל אחד שמע לפחות פעם אחת על האסבסט, אך לא כולם יודעים באמת על מה מדובר. אסבסט הוא שם כולל אשר מכיל בתוכו קבוצה של מינרלים טבעיים שצורתם הינה גבישית. הוא ניחן בסיבים חזקים מאוד אשר עמידים בפני דברים רבים. פירוק אסבסט הוא פעולה אשר שנעשית כאשר רוצים להחליף מבנה או גג אשר עשויים מהחומר. במשך יותר ממאה שנים, שימש האסבסט בתור חומר לבידוד אקוסטי ותרמי ומחירו הנמוך רק דרבן את המשך השימוש בו במשך תקופה כה ארוכה. גגות ובנייה קלה הינה חברה מקצועית בתחום פירוק ושינוע אסבסט. בנוסף, עוסקת החברה גם בבנייה קלה מסוגים שונים.

    פירוק אסבסט מחיר משתלם 

    קרובה להיחשף לסכנה, שכן חלקיקי האסבסט אשר מתפוררים, נישאים ברוח ועלולים לגרום למחלות שונות ביניהן גם סרטן. במקרה כזה, בעל הנכס חייב לנקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת לטפל המפגע ולהביא לצמצומו עד להעלמתו לחלוטין.

    שריפה, קריסה של הגג, פירוק לא חוקי, כל אלו עלולים ליצוא מפגע אסבסט. מקרים כאלו מעלים מאוד את הסיכוי לשחרור משמעותי של סיבים לחלל האוויר.

    פירוק אסבסט

    פירוק אסבסט

    פירוק אסבסט ממבנים הפך לפעולה נפוצה בשנים האחרונות. זאת, בעיקר בשל המודעות לסכנה הקיימת בשאיפת סיבי אסבסט. במחקרים רבים בנושא נמצא כי חומרים המכילים סיבי אסבסט אינם ראויים לשימוש, כאשר נחקקו אף מספר חוקים ותקנות בכל הקשור לשימוש באסבסט, אופן ביצוע עבודת הפרוק והגדרות לגבי מבצע העבודה. מחפשים חברה לפירוק אסבסט בשטח המבנה שלכם? גגות בנייה קלה כאן כדי לספק זאת עבורכם באופן הכי מקצועי שקיים בשוק.

    כיצד לבצע פירוק אסבסט בצורה יעילה?

    א. אין לבצע את עבודת הפירוק באופן עצמאי.

    ב. יש להזמין קבלנים מורשים בלבד, המחזיקים באישורים הדרושים לביצוע העבודה.

    ג. יש לתאם במהרה את עבודת הפירוק למועד הקרוב ביותר.

    ד. עד להגעת צוות הפירוק אין לקדוח בלוחות האסבסט, להזיז אותם או לנסות לבחון את החומר ללא סיוע.

    ה. אם בחרתם לשכור צוות מקצועי אין כל סיבה לדאגה, הצוות יבצע את מלאכת הפירוק תוך שימוש בכל אמצעי המגן הדרושים על פי חוק. פרט לצוות המקצועי נמליץ על הרחקת שאר בני הבית או העובדים מהמקום.

    המשרד לאיכות הסביבה קובע נהלים ברורים מאוד בכל הקשור לעבודה בסביבת חומרים מסוכנים. בהתאם, הקפידו על היצמדות לנהלים בכדי למנוע מקרים של גרימת נזקים או פגיעה בבני אדם או בסביבה.

    מתי יש צורך פירוק גג האסבסט?

    גגות אסבסט הם סכנה המרחפת מעל אחוז גדול מהציבור הישראלי. מלבד פינוי של הגגות לצורך צמצום החשיפה, יש צורך בשירותי הריסת מבנים הכוללים ידע ואמצעים להתמודדות עם החומר. הנהלים המפוקחים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה מתווים את הדרך, אך בפועל נדרשות חברות לגלות מיומנות ומקצועיות.

    פירוק אסבסט הוא חלק בלתי נפרד מהשיפור באיכות הבנייה המודרנית. את הפירוק יש לבצע בצורה נכונה, ותוך התחשבות בתנאי הסביבה, העובדים והחשיפה של הסיבים אל הקהל הרחב. לכן, חשוב להסתייע בשירותיה של חברת בעלת ניסיון והמתמחה בתחום. על כן, חברת גגות בנייה קלה היא זו שתהיה החברה המומלצת ביותר עבורכם בעבור עבודות אלה.

    איך יודעים שמדובר דווקא באסבסט?

    ישנם חומרים שונים אשר נראים כמו אסבסט, אך לא תמיד ניתן לדעת שכך הדבר. את התשובה משיגים על ידי נטילה של דגימה למעבדה שם יוודאו האם מדובר בחומר אשר מכיל סיבי אסבסט. למעשה, כל אחד רשאי לבצע את הבדיקה על פי הנחיות של המשרד לאיכות הסביבה, אבל ליתר ביטחון כדאי להתייעץ עם מומחים. אם התגלה שהחומר אכן מכיל אסבסט כעת יש לפנות לאדם אשר עוסק בפינוי של אסבסט. קבלנים אשר עוסקים בתחום יבצעו פירוק והעברה של החומר אל מטמנה ייעודית.

    בכל מקרה, יש לפנות רק לבעל מקצוע אשר מחזיק בכל הרישיונות והאישורים הנדרשים. פנו לאדם שלא יודע כיצד להתנהל עם אסבסט עשויה לעלות לכם הרבה כסף במידה ויעלו עליכם ולכן עדיף לחפש רק בעל מקצוע אמין ומנוסה..

    פינוי אסבסט ממבנים

    פינוי אסבסט הכרחי על מנת לשמור על מבנה תקין ונטול בעיות. אסבסט הוא חומר המכיל בתוכו לא מעט סכנות ועדיין נשאלת השאלה הבאה: מדוע קיימים לא מעט מבנים שנמצאים עליהם לוחות אסבסט? מחזיקים אצלכם בבית או בעסק שלכם לוחות אסבסט ואינכם יודעים כיצד להיפטר ממנו בקלות? חברת גגות בנייה קלה כאן בכדי לדאוג לפינוי בטוח, ללא סכנות מיותרות ושישמור על בריאותכם.

    פינוי אסבסט כזהירות מונעת אסונות:

    לאחרונה הוצג דוח שערך ארגון הבריאות העולמי של האו"ם שהצביע על ההשפעות השליליות של אסבסט על בריאותם של בני האדם. כיצד מצב זה נוצר מלכתחילה? ובכן, כאשר אסבסט נסדק או נשבר, הוא פולט אבק אסבסט. אנשים אשר שואפים לאורך זמן חלקיקי אסבסט הנישאים באוויר, עלולים לסבול ממחלות ריאה קשות וכרוניות ואפילו מסרטן וממחלות חשוכות מרפא אחרות. בשל סיבות אלה הוציאו את החומר הזה משימוש בתעשייה ובבנייה.

    נציין כי למרות שאסבסט מצוין בחוק כחומר מסוכן שהוכח כי הוא גורם מסרטן, החוק מבדיל בין אסבסט פריך, מפורר או אבקתי – שזה סוג שהוא אסור בתכלית האיסור לשימוש ואילו יש אסבסט צמנט, שהוא למעשה תערובת של מלט ואסבסט, ולכן הוא מותר לשימוש. וזוהי למעשה הסיבה לכך שהוא עדיין קיים במקומות רבים. מומלץ להיפטר במהרה מאסבסט באשר הוא, ולא לקחת סיכון מיותר.

    מה מחירו של פינוי גג אסבסט?

    החלפת גג אסבסט היא פעולה יחסית פשוטה ולא מאוד יקרה, מה גם שלבריאות שלכם אין מחיר. חברת גגות בנייה קלה הינה אחת החברות המובילות בארץ לפינוי גגות אסבסט, מחיר הפינוי תלוי בגודל הגג שברשותכם, בהיקף העבודה הנדרשות ועוד. אבל בגדול – תוך יום אחד בלבד, הסיפור הזה יכול להיות כבר מאחוריכם, ותרגישו עם עצמכם הרבה יותר טוב, כשזה כבר יהיה מאחוריכם. בכדי לקבל הצעת מחיר עבור הגג שנמצא אצלכם ולתאם פגישה עם נציגנו, צרו איתנו קשר עוד היום ואנו מתחייבים להעניק עבורכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר המותאם בדיוק לצרכים שלכם.

     

    קבלן פינוי אסבסט

     ברור לכם שאתם לא יכולים להמשיך לחיות בבית שהגג שלו עשוי מאסבסט ואתם מחפשים פתרון? האמת היא, שבמדינת ישראל החוק קובע בצורה ברורה החל משנת 2011: חובה לפנות גגות ומבנים שעשויים מאסבסט. הסיבה לכך ברורה, שכן מחקרים רבים שנערכו בתחום לא משאירים מקום לספק וקובעים שהחומר הזה מסוכן לבריאות. מה שכן, חשוב מאוד לדעת שפינוי של אסבסט זה לא עניין של מה בכך ורק קבלן פינוי אסבסט מורשה יוכל לבצע עבורכם את העבודה. מתלבטים אל מי לפנות לצורך הזמנת שירות כזה? חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה זו הבחירה הנכונה.

     

    למה רק קבלן פינוי אסבסט מורשה יתאים לכם?

    ראשית, זה מה שקובע החוק ואם אתם כבר מפנים את גג האסבסט שלכם, מובן שתרצו לעשות זאת בצורה חוקית. שנית, זה לא במקרה שרק מי שהוא קבלן פינוי אסבסט מורשה יוכל להתמודד עם משימה מורכבת שכזו. בפועל, פינוי של אסבסט זה עניין רציני ביותר. צריך לדעת איך עושים זאת, צריך ציוד מתאים וצריך את כל האישורים כדי שהדברים יתבצעו בצורה חוקית ומבלי לפגוע בנפש חיה.

     

    כמה זמן לוקח פינוי אסבסט?

    זה מאוד תלוי, ולכן גם כל קבלן פינוי אסבסט שאליו תפנו ייתן לכם טווח זמנים אחר. העניין הוא שצריך לפנות את האסבסט בשלמותו, בצורה זהירה וגם להודיע על כך על ידי גידור למי שחי באזור. מעבר לכל אלה, יש להעביר את האסבסט המפונה אל מקום הטמנה מסודר, כך שברור מדוע זו עבודה שלוקחת זמן.

     

    קבלן פינוי אסבסט מקצועי, מהיר ואמין

    אם אתם לא רוצים להמשיך לחיות אפילו עוד יום אחד תחת קורת גג האסבסט שלכם, אתם צודקים. זו הסיבה שבגללה כדאי לכם לפנות כמה שיותר מהר אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה, כי כאן תוכל להיות בטוחים שאתם, והגג שלכם, בידיים טובות. מדובר על קבלן מורשה לפינוי של אסבסט, כך שתוכלו להיות רגועים בכל הנוגע לתהליך המורכב הזה. מעבר לכל אלה, החברה מבצעת עבודות מהסוג הזה כבר שנים כך שלא חסר לה ניסיון.

    קבלן אסבסט מורשה

    אם בסך הכל, אתם מעוניינים להסיר את האסבסט מגג הבניין שלכם, אבל אתם יודעים שזו עבודה מסוכנת  שלא כל הקבלנים מוסמכים לעשות, אתם בהחלט צריכים לפנות לשירותיו של קבלן אסבסט מורשה כדי לבצע את העבודה. בהתאם לפרוטוקולים שקבע המשרד להגנת הסביבה, חברת 'גגות ובנייה קלה' מציעה שירותי פינוי ופירוק אסבסט לעבודות גדולות וקטנות כאחד.

    החל מהכנת תוכניות עבודה לפינוי אסבסט וקבלת אישורים מהמשרד להגנת הסביבה, כל התהליך הנדרש מנוהל ומתבצע על ידי החברה. זה כולל פירוק, פינוי והטמנת אסבסט באתרי סילוק מותרים. בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, החברה מבצעת את כל המשימות הנוגעות לפינוי אסבסט בצורה בטוחה ובהתאם ללוח זמנים שנקבע מראש.

    מדוע יש צורך להזמין קבלן אסבסט מורשה?

    ישנם מגוון גורמים שיכולים להוביל להחלטה על החלפת גג או חיפוי אסבסט, לרבות העדפות אסתטיות, צורך בבידוד, הימצאות נזילות, שדרוג המבנה לצורכי השכרה, שיפוץ או הרחבת המבנה, מבנה ישן שעומד להיהרס, וכמובן, דאגות בריאותיות.

    לישראל היסטוריה ארוכה של בנייה עמוסה באסבסט. פעם, אסבסט היה חומר זול וזמין, ולאנשים לא היה מושג קלוש על הסכנות הפוטנציאליות בשימוש בו בבנייה. מחקרים הראו כי אסבסט הוא חומר מסרטן בעל פוטנציאל לגרום נזק חמור הן לבני אדם והן למערכות אקולוגיות. על כן עליכם להזמין קבלן אסבסט מורשה העוסק בפינוי אסבסט, כדי לשמור על בריאותכם ובריאותם של כל הנמצאים בקרבת האסבסט.

    מה צריך לדעת לפני החלפת גג אסבסט?

    לפני שמחליטים להסיר אסבסט, חשוב לדעת שישנן תקנות ספציפיות שיש לפעול לפיהן. להסרת אסבסט צריך להיעזר בשירותיו של קבלן אסבסט מורשה שיש לו את האישור המתאים מהמשרד להגנת הסביבה. החל מקבלת ההיתרים הנדרשים מהמשרד, קבלן זה יעבור על כל התהליך ועד פינוי האסבסט בהתאם להנחיותיהם ובהתאם לכל תקנות הבטיחות החלות על התהליך. לאחר פירוק האסבסט, יש להסיר את לוחות האסבסט ולפנות אותם לאתרי פינוי מורשים באריזה המתאימה. לאחר מכן על החברה להגיש סיכום ודיווח למשרד להגנת הסביבה עם קבלת תוצאות בדיקות מעבדת ניטור האוויר. זה יבטיח שתהליך פינוי האסבסט הושלם כנדרש. כדי להבטיח שתקבלו את תוצאות הטובות ביותר, צרו קשר עם חברת 'גגות ובנייה קלה', כאשר צוות המומחים של החברה בעלי הכשרה מתאימה עם הרבה מומחיות בתחום.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים