לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השימושים העיקריים של גג איזכורית

    יריעות איסכורית הן החומר המועדף לאיטום גגות. בטיפול נכון, גג איסכורית יהיה בעל תוחלת חיים של יותר מחצי מאה. זה קריטי לאטום את כל החיבורים שיכולים לאפשר למים לחדור לגג, שכן הוא מורכב מיריעות פח. חומר הפח של הגג יהיה מוגן מפני חלודה וקורוזיה על ידי איטום מקצועי. גגות איסכורית מציעים סביבת מגורים נעימה יותר, בטיחותית יותר והגנה מעולה מפני סערות ורוחות חזקות. אם אתם מחפשים התקנה איכותית ומקצועית של גגות איסכורית, חברת 'גגות ובנייה קלה' מתחייבים למתן שירות אישי ומקצועי.

    איך אוטמים ושומרים על גג איסכורית?

    גגות העשויים מאיסכורית כוסו באופן מסורתי בשכבת זפת או צבע להגנה. כיום, ביטומן הוא כיסוי מודרני נפוץ עבור גג איסכורית. מכיוון שגגות איסכורית אטומים למים הם שימושיים במיוחד באזורים עם לחות גבוהה.מבנים בבניה קלה אשר לא יכולים לשאת גגות רעפים, גג איסכורית הוא חלופה מתאימה. את היריעות לגג ניתן להזמין במגוון גדלים, אורכים וצבעים. גגות איסכורית פשוטים להתקנה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להבריג אותם על שלד. איסכורית הוא חומר רב תכליתי שניתן למצוא כמעט בכל מחסן או מבנה תעשייתי בישראל. על ידי שילוב של חומרים מבודדים כמו צמר סלעים וקלקר, ניתן להפוך את המבנה לחסין אש, מבודד מבחינה אקוסטית ואטום תרמית.

    יתרונות נוספים של חיפוי איסכורית

    בהשוואה לחומרי קירוי אחרים, גגות איסכורית הבנויים מציעים מספר יתרונות. לא רק שהם זולים, אלא שהם גם יציבים ועמידים בפני אש. בגלל זה, הם אופציה מצוינת עבור כל מי שמחפש חומר קירוי שדורש מעט תחזוקה. לגגות איסכורית יש תוחלת חיים ארוכה, וזה היתרון העיקרי. מכיוון שהיריעות אטומות בפני קורוזיה ונזקי לחות, הם מחזיקים מעמד יותר ממקביליהם העשויים מבטון או חומרים אחרים. בנוסף, הם חסיני אש יותר מחומרי קירוי אחרים. אנשים רבים מאמינים שגגות איסכורית זולים יותר מחומרי קירוי אחרים. הסיבה מאחורי זה היא שגגות אלו קלים יותר להובלה והתקנה בשל משקלם הקל. התקנה קלה היא אחד מהיתרונות הרבים של גג איסכורית. קל לטפל ולהתקין אותם. הם דורשים תחזוקה מינימלית ועמידים לאורך זמן. אין ספק כי הם אלטרנטיבה מצוינת לגגות רעפים רגילים. רוצים להנות מיתרונות רבים של האיסכורית, צרו קשר עם 'גגות ובנייה קלה' וקבלו הצעת מחיר מעולה עבור גגות איסכורית.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים