לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלפת גג אסבסט

    האסבסט הוא חומר אשר בעבר היה פופולארי לשימוש של חיפוי גגות. מחירו הזול ותכונותיו היוו תמריץ והביאו למצב שרבים מאוד מהגגות שנבנו עשו שימוש באסבסט. בחלוף הזמן, התגלה שמדובר בחומר לא יציב אשר נוטה להתפרק עם הזמן וחלקיקים שלו נישאים ברוח. החלפת גג אסבסט הפכה לדרישה בריאותית גרידא אשר איש לא לקח אותה תחת אחריותו. מחקרים גילו ששאיפת סיבי האסבסט מזיקה מאוד למערכת הנשימה וקשורה למחלת הסרטן. גגות ובנייה קלה היא חברת בנייה אשר מתמחה בפירות גגות אסבסט ושיקומם.

    החלפת גג אסבסט – מי אחראי?

    קבלן אשר מטפל בעבודות שקשורות באסבסט הוא איש מקצוע שעבר את כל ההכשרה הנדרשת מטעם המדינה. על הקבלן לדאוג לבטיחותם של כל העובדים בפרויקט שכוללת לבוש מתאים, מסיכות מיוחדות ועוד דברים. בנוסף, ישנו צורך לשמור על סביבה סטרילית ולהביא לידיעת הציבור על ידי שילוט ברור של המקום וגידור שלו ככה שעוברי הדרך לא יהיו חשופים לסכנה של שאיפת סיבים. המשרד לאיכות הסביבה הוא זה שאמון על מלאכת ההסברה וכל מה שקשור להקניה של הידע בנושא זה.

    המשרד אמנם משקיע אנרגיה וממון בהעברה של קורסים שונים בנושא וקהל היעד שלו הוא בעיקר מפקחים, קבלנים, וגם מעבדות שונות. נושא האכיפה נתון בידיהם של המשטרה הירוקה. אך, התקציב שמוקצב לה הינו נמוך ולפיכך היא לא מסוגלת לטפל בנושא באופן ניכר. כרגע המצב הוא שרב העבודה נעשית ללא פיקוח מתאים, עובדה שמסכנת אנשים רבים.

    החלפת גג אסבסט מחיר המשתלם ביותר

    ראשית יש ליצור קשר עם קבלן מורשה. ניתן להיעזר בהמלצות או חברים שמבינים בתחום. יש לזכור שלא כל קבלן מורשה לעסוק בפינוי אסבסט. יש להודיע לתושבי הסביבה בטרם תחילת העבודה. צריך לציין את תאריך תחילת העבודה. בנוסף חשוב לשלט את האזור בו מתבצעת העבודה. את הפירוק מבצעים ללא שימוש בכלים מכניים גדולים שכן הם עלולים לגרום לפיזור מסיבי של חלקיקים. את הפסולת יש לפנות למקום מורשה, אתר הטמנה. אסור לשרוף את האסבסט. רק אז ניתן להגיע לשלב ההתקנה אבל כאן מדובר כבר על סיפור אחר.

    אסבסט הוא חומר שהיה נפוץ בעבר בתחום חיפוי הגגות, בעיקר בשל מחירו המוזל והנוחות לשימוש בו. יתרונות אלו, הביאו לשימוש נרחב באסבסט בגגות רבים, אולם, עם השנים נתגלו ההשפעות הבריאותיות החמורת שיש לחלקיקי החומר הנישאים ברוח, וכיום השימוש באסבסט פסק לחלוטין. החלפת גג אסבסט הפכה לפרויקט חובה בכל מקום בו נמצא החומר על מנת למנוע פגיעה בחיי אדם. בשיטת הבניה הקלה, קיימות מגוון אופציות אשר נועדו לשם החלפת גגות מסוג זה, אולם החשיבות העיקרית בעת ביצוע העבודה היא שמירה על עבודה נכונה בשביל למזער את כמות האסבסט שיופץ לאוויר ועלול לסכן את האנשים באזור. בחברת בניה קלה, מתמחים בעבודות להחלפות גגות אסבסט תוך שמירה על תקנים מחמירים ועבודה ברמה גבוהה.

    פינוי גגות אסבסט

     

    החלפת גג אסבסט על ידי קבלן מקצועי

    בתחילת העבודה לשם החלפת גג אסבסט, חשוב לאתר קבלן אחראי ומקצועי המכיר את חוקי ההתנהלות בפירוק האסבסט. בתחום זה, לא כל קבלן יכול להיות מתאים מפני שיש צורך באישורים מיוחדים והיכרות עם תהליך העבודה הייחודי לאסבסט. קבלן מורשה שעובד על פי הכללים שקבע המשרד להגנת הסביבה יכול לספק תוצאות איכותיות ובמקביל למנוע פיזור של חלקיקי אסבסט מסרטנים לאוויר.

    מעבר לסילוק החומר המסוכן, שיכול להביא לפגיעות בריאותיות ממשיות, החלפת גג האסבסט תואמת להוראות החוק המחייבות סילוק כל שאריות אסבסט מהמרחב הציבורי. בעבודה עם קבלן בעל ניסיון בתחום, החומר ישונע למתחמי הטמנה מוסדרים לאחר פירוק עדין. כמו כן, כפועל יוצא מתהליך החלפת האסבסט, הלקוח מוצא הזדמנות להחליף את החלל העיצובי הישן במתחם מודרני ונעים לשהייה יותר, מחומרי גלם חדשים ומשופרים.

    החלפת גג אסבסט – מוכנים להחלפה

    גג האסבסט הישן מפריע לשגרת החיים במתחם שלכם? מעוניינים לפרקו ולשפר את איכות החיים בבית או בבית העסק שלכם? מעולה, כל שנותר לכם הוא למצוא את הקבלן המתאים למשימה. צוות המומחים של חברת בניה קלה עוסק כבר למעלה מעשור בתחום החלת גגות האסבסט ויצירת חללים מחומרים חלופיים. הצוות שלנו ילווה אתכם החל משלב התכנון ועד לסיום הקמת הפרויקט, ותוך יחס אישי ומענה לכל צרכי הלקוח.

    גגות אסבסט ליוו את עולם הבנייה במשך שנים ארוכות והפכו להיות מוצר מוביל דווקא בשל הנגישות והנוחות לבנות בעזרתם מבנים למטרות שונות. אך עם השנים התגלו הפגמים שקיימים גגות אסבסט ומסכנים את בריאות הציבור. כתוצאה מכך, במדינת ישראל, כמו במקומות רבים בעולם הוחלט על עבודות החלפת גג אסבסט לכל מקום בו קיים סיכון לבריאות התושבים והשוהים במבנה. החל משנת 2011, החוק הישראלי דורש מכל בעל מבנה אשר מחזיק תשתיות אסבסט לבצע החלפת גג אסבסט באופן מידי. לשם כך, יש צורך לפנות לקבלן ביצוע מורשה אשר יכול לעמוד בכל דרישות החוק ולפנות את האסבסט בצורה בטוחה מאתר הבניה. חברת בנייה קלה היא חברה קבלנית שירה מבצעת תהליכי החלפת גג אסבסט על פי דרישות החוק.

    איך מתבצע תהליך החלפת גג אסבסט?

    אם החלטתם שאתם רוצים לבצע החלפת גג אסבסט, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת הוא איך שומרים על בטיחות במהלך העבודה. לאחר שסגרתם את אזור השיפוץ לכניסת קהל, אתם יכולים להתחיל בפירוק קירות אסבסט של המבנה. את הפירוק יש לבצע בצורה עדינה ולא לפגוע בשלמות הקיר. פירוק עדין של אסבסט יכול לשמור על כל האנשים הנשרים והחלקיקים הנידפים של קירות האסבסט. כך אתם מצמצמים בצורה משמעותית את זיהום האוויר ואת הסכנה הנשקפת לכל מי שנמצא בתוך אתר הבנייה ובסביבת אתר הבנייה שלכם.

    עם סיום הפירוק העדין, החוק מחייב את קבלן הביצוע של העבודות, להעביר בצורה מסודרת את כל שאריות האסבסט למטמנה מיוחדת על מנת למנוע מהן להתפרק במקומות לא מוכרזים ולסכן אוכלוסיות נוספות. כל תהליך החלפת גג אסבסט הוא תהליך מחייב התייחסות רגישה. חשוב לזכור כי האסבסט הוא חומר שנמצא מסרטן, והוא בעל יכולת לפגוע בחיי אדם בצורה ממשית. לכן, האחריות שלכם היא לפעול בצורה נחושה אך מקצועית לטיפול באסבסט.

    החלפת גג אסבסט – עבודה בטוחה לפי דרישות החוק

    המשרד לאיכות הסביבה, בשיתוף עם משרד הבריאות יצרו תקנות מוגדרות וברורות מאוד על מנת לפנות אסבסט משטחים עירוניים בצורה בטיחותית עם מינימום השפעה על הסביבה. לכן, כאשר אתם רוצים לבצע את עבודות פינוי אסבסט, אתם חייבים להקשיב לכל החיות הללו ולו בכדי לשמור על בריאות העובדים שלכם ועליכם. לשם כך, ניתן לפנות לחברת בנייה קלה אשר מבצעת עבודות החלפת גג אסבסט, בהתאם לכל ההנחיות בחוק ומפנה בצורה בטיחותית את שאריות החומר ללא כל נזק לסביבה.

    החלפת גגות אסבסט

    החלפת גג אסבסט היא נפוצה ביותר כיום, וקיים ביקוש אשר הולך וגדל. זאת משום שגילו כי, אם חומר האסבסט מתיישן ומתפרק לחלקיקי אבק, הוא פולט סיבים שיכולים לגרום לסכנות בריאותיות בעת שאיפתו לריאות. עם זאת חומר האסבסט הוכח כחומר יעיל במיוחד בתור חומר מבודד מבחינה אקוסטית ואף מונע התפשטות שריפות. כל אלו הביאו לצורך גובר למציאת פתרונות להחלפת גגות אסבסט בצורה יעילה, כזו שתביא לשיפורים שימצו את תכונותיו אך לא יהוו סיכון בריאותי. אך ראשית כל, כיצד מתבצע התהליך? חברת גגות בנייה קלה כאן כדי לעשות לכם קצת סדר.

    החלפת גג אסבסט – כיצד מתבצע תהליך החלפת גג האסבסט?

    אופן הטיפול בהחלפת גגות אסבסט נעשית, ראשית, על ידי ציפוי עליון ועמיד. בהמשך, יגיע שלב האיטום. את הציפוי מורחים כמקשה אחת ללא חורים או תפרים באמצע, וכך האיטום מונע התפוררות והתפרקות החומר לכדי פליטת הסיבים לאוויר. יש לציין שהציפוי המדובר עמיד לכ-10 שנים.

    לאחר החלפת גגות אסבסט אפשר להיות עם ראש שקט שהגג מונע התפשטות שריפות, מבודד מתנאי אקלים קיצוניים ומהווה חומר בטוח על פי כל התקנות – כולל תקנות ידידותיות לסביבה. לאחר 10 שנים מיום ההחלפה צריך להזמין קבלנים מורשים לבדוק את מצב הגג ולצפותו בשכבה נוספת. בנוסף לכל יתרונות אלו, החלפת גגות אסבסט או ציפויו ואטימתו לצורך שימור, מהווה חסכון משמעותי ביותר בעלויות הכספיות.

    חומר המכיל יעילות מוכחת

    גגות אסבסט הוכחו כיעילים מאוד לעומת חומרי בנייה אחרים וחלופיים. פתרונות החלפת גגות אסבסט מהוות אלטרנטיבה יעילה ובטוחה, אשר מחייבת קבלנים מורשים להתעסק עם חומר זה. אין לעשות זאת באופן פרטי מאחר וההתעסקות בחומר יכולה להיות מסוכנת.

    אם אתם מעוניינים בהחלפת גג האסבסט, כדאי שתצרו קשר עוד היום עם חברת גגות בנייה קלה, זו שתהווה עבור מקור מקצועי איכותי שעושה את עבדותו נאמנה לצד שירות אמין ואדיב לאורך כל הדרך. אז למה אתם עוד מחכים?

     

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים