לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלפת גג רעפים

    הבנייה המסורתית של בתים פרטיים ובתים משותפים מתאפיינת בשימוש בגגות רעפים. אך, כיום הרבה יותר נפוץ למצוא גגות שאינם גגות רעפים. זאת מפני שלגגות רעפים ישנם כמה חסרונות משמעותיים אשר הופכים אותם למוצרים לא פופולריים בשוק המודרני. במרבית המקרים, בעלי בתים מעוניינים לבצע עבודות החלפת גג רעפים על מנת לשפר בצורה משמעותית את התשתיות הבית ולהביא את סטנדרט בנייה המודרני גם לבתים ישנים יותר. ניתן לבצע עבודות החלפת גג רעפים בעזרת חברת בנייה קלה ולקבל הגנה מושלמת בכל עונות השנה מפני נזקי מזג האוויר או נזקי הבלאי הטבעיים של המבנה. כל זאת תחת סטנדרט בנייה גבוה ובעזרת צוות מומחים מקצועי שיכול לתת לכם מענה.

    מדוע אתם רוצים לבצע עבודות החלפת גג רעפים?

     ישנן ארבע סיבות מרכזיות שבגללן אתם רוצים לפנות לעבודות החלפת גג רעפים בבית הפרטי שלכם:

    1. נראות – כדי ליצור מראה בית מודרני יותר אתם חייבים לבצע שינויים עיצוביים גם לגג המבנה שלכם. החלפת גג רעפים מאפשרת לכם לנטוש את המראה המיושן ולשפר את הצורה החיצונית של הבית.
    2. נזילות – גג רעפים הוא מתכון פשוט מאוד לנזילות בבית שלכם. מספיק שחלק קטן מאוד מהגג מתפרק ואתם חשופים לכניסת מים לתוך תשתיות המבנה ללא כל שליטה על כך.
    3. בידוד – אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם למקום שנעים להיות בו, מומלץ לוותר על גג הרעפים ולהתקין גג מבודד בשיטת הבנייה הקלה. כך, תוכלו ליצור בידוד טרמי, בידוד קול וגם בידוד מנזקי מזג האוויר, על ידי מוצר אחד ויחיד, במינימום מאמץ, כמו גם מינימום השקעה.
    4. עלויות אחזקה – עלות התיקון והאחזקה הקבועות של גג רעפים גבוהות בצורה משמעותית מכל טכניקת קירוי מודרנית. גגות רעפים דורשים הכנות לקראת בוא הגשמים בחור, ותיקונים בקיץ. ולכן מומלץ לוותר עליהם ולחסוך כספים.

    החלפת גג רעפים

    עבודות בהחלפת גג רעפים:

    בכדי לבצע עבודות החלפת גג רעפים, אתם רוצים קודם כל לשמור על יעילות מבחינת עלויות. על כן, כבר בשלבים הראשונים של העבודות שלכם, מומלץ לפנות לעזרתן של חברות מקצועיות אשר יכולות לספק לכם שירותים אמינים ולעזור לכם לבחור את הגג המתאים ביותר לבית שלכם. חברת בנייה קלה היא חברה קבלנית אשר עוסקת בהקמה של גגות מודרניים בשיטת הבנייה הקלה. אנו מחליפים את גג הרעפים הישן ומאפשרים לכם לקבל גג איסכורית גג מפנל מבודד בהתאם לצרכים שלכם ובתוך פרק הזמנים הדרוש.

    החלפת גג רעפים בצורה מקצועית:

    רבים שוקלים לחיוב את האפשרות החלפת גג רעפים, כאשר הן מעוניינים האם לתקן את הקיים או פשוט להחליף גג רעפים עדכני יותר. במאמר הבא נענה על השאלות האלו – מתי עדיף לכם לתקן ומתי הגיע הזמן להיפרד מהרעפים הישנים לטובת גג חדש? והיכן תוכלו למצוא חברה המתמחה בהחלפת הגג? לשאלה הזו כבר יש לנו תשובה עבורכם, הכירו את חברת גגות בנייה קלה.

    החלפת גג רעפים – מתי נחליף את גג הרעפים?

    • גג ישן- הכוונה היא שאם אבד הכלח על הגג שברשותכם הן מבחינת איכות והן מבחינת עיצוב, מומלץ לשקול אפשרות של החלפת הגג.
    • בעיות תחזוקה- אם אתם מוצאים עצמכם לעיתים קרובות נאלצים לבצע עבודות תחזוקה, ייתכן שזהו הזמן לבצע החלפה. חשוב לזכור, גגות רעפים ישנים, בשל העובדה שהם נשברים בקלות, הם מחייבים עבודות ובדיקות בתדירות גבוהה יותר. עובדה זו עשויה לגרום לכם להוציא כסף רב – שיקול חשוב שיש לקחת בכל הנוגע אל החלפת גגות.
    • צורך בשיפור הקונסטרוקציה הקיימת- כלומר, לעיתים יש צורך לבצע תיקון, יישור או חיזוק התשתיות. ובשל כך, זוהי סיבה נוספת להחליף על הדרך גם את הרעפים הישנים כמו גם לתקן את כל המבנה.
    • רעשים- לעיתים קרובות, כאשר מדובר ברעפים ישנים והמסורתיים שכולנו מכירים, ניתן לשמוע רעשים כמו גשם או רעשים מתכתיים. עם זאת, עם רעפים חדשים שעברו ציפוי מיוחד, הדבר מפחית רעש משמעותית.

    בחירה בצוות מנוסה ומקצועי להחלפת גג רעפים : 

    אם בעבר, החלפת גג רעפים או תיקונו לקח כמה ימים והעלות הייתה בשמיים, כיום ניתן לתקן את הגג או להחליף את כל הגג על ידי צוות מנוסה ומקצועי ביום אחד. החלפה של גג רעפים על ידי חברת גגות בנייה קלה יבטיח לכם שבחורף לא תסבלו מנזילות ובשאר ימות השנה לא תסבלו מרטיבות ועובש שיכולים לגרום לנזקים במערכת הנשימה. בנוסף, לא תצטרכו לדאוג שמא אחד מהרעפים יעוף לשביל של הולכי רגל, על מכונית נוסעת או לכיוון הבית של השכנים.

    החלפת גג רעפים עם חברה מובילה בתחום

     

    שיפוץ גג רעפים

    אתם גרים בבית עם גג רעפים? לאחרונה ראיתם מספר רעפים שאינם מחוברים כמו שצריך, או חמור מכך, נפלו מספר רעפים? אם כך, כדאי שתדעו: הזמנת שירותי החלפת גג רעפים זה הפתרון. אומנם זה נכון שהחלפה של גג רעפים זה לא עניין של מה בכך, אך בפועל, זו דרך נהדרת לתחזק את הבית ולשמור על היופי שלו. בנוסף, כדי שהגג לא יהווה סכנה בשום דרך, חשוב להחליף אותו כי רעפים שנופלים מהווים סכנת נפשות. מחפשים אנשי מקצוע טובים בתחום? התקשרו עוד היום אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה ותראו שלא תצטערו על בחירתכם.

     

    כל הגורמים שמובילים להזמנת שירותי החלפת גג רעפים

    עדיין יש לכם מעט התלבטות ואתם לא בטוחים האם גם במקרה שלכם אפשרות כמו החלפת גג רעפים יכולה להיות רלוונטית? אם כך, כדאי שתכירו את כל היתרונות של האופציה הזאת. למשל, אם אתם רוצים שהבית ייראה יותר מודרני, ברור מדוע הגיע הזמן להיפרד מאותו גג רעפים נושן.

     

    מחליפים את גג הרעפים למען בידוד טוב יותר

    עוד סיבה נפוצה שבגללה לא פעם אנשים מזמינים שירותי החלפת גג רעפים, היא הבידוד. אם אתם רואים שיש נזילות מהגג או שלאחרונה לא מספיק נעים לכם בבית ויותר מידי קר בו, יכול להיות שהרעפים כבר עשו את שלהם. במקום אותו גג רעפים ישן תוכלו להתקין גג אחר שמציע בידוד ברמה הגבוהה ביותר שיש. זה לא במקרה שהיום לא מעט אנשים בוחרים באופציה הזאת, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

     

    החלפת גג רעפים במהירות ובמקצועיות

    חוששים מעט מהצעד של החלפת גג הרעפים שלכם? אתם לא יודעים לדמיין איך ייראה הבית עם גג אחר ולא בטוחים שהבידוד באמת יהיה ברמה יותר גבוהה? כדאי שתדעו: אם תפנו אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה תוכלו להסיר דאגה מלבכם. החברה, שמגיעה עם שנים רבות של ניסיון, תוכל לבצע אצלכם עבודות שונות של החלפת גג רעפים בצורה מהירה ומדויקת, אז למה לחשוב פעמיים?

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים