לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    גג פנל מבודד

    אם אתם מתעניינים בבניה קלה וירוקה, וודאי שמעתם על פנלים מבודדים. פאנלים אלה מורכבים משתי שכבות של מתכת מגלוונת ובינהם מונח חומר מבודד כמו פוליאוריטן, צמר סלעים או פוליסטרין (קלקר). גג פנל מבודד המורכב מפוליסטירן מוקצף הכולא בתוכו אוויר רב ובזכות כך יש לו רמת בידוד גבוהה ביותר. עד כמה היא גבוהה? פנל מבודד עם פוליסטירן מוקצף בעובי 7.5 סנטימטר מעניק בידוד טרמי (בידוד חום וקור) שווה ערך לבלוק איטונג בעובי 50 סנטימטר או בטון בעובי 150 סנטימטר. חומר זה עמיד לשריפה, אינו רעיל בזמן שריפה ומסוגל להתמודד עם שינויי מזג אוויר קיצוניים.

    יתרונות נוספים של גג פנל מבודד 

    כיום, על מנת ליצור פרויקט ברמה גבוהה בעלי מקצוע רבים פונים לשימוש בפנלים מבודדים. יתרונות השימוש בו כוללים לא רק בידוד טרמי ואקוסטי מעולה אלא גם קלות בניה, מהירות בניה, חוזק מכני רב ואיכות גבוהה אשר הולכת יחד עם אי פגיעה באיכות הסביבה. השימוש בחומרים בריאים לסביבה, חסכון במשאבים טבעיים הדרושים ליצירת בטון כמו גם הימנעות מזמן עבודה ארוך, רעש ואבק מזהם – כל אלה הופכים את הפנלים המבודדים לפתרון הנכון ביותר הן עבור האדם והן עבור הסביבה.

    פנלים אלה מסמלים את מהפכת הבניה הקלה והירוקה אשר נכנסה למדינתנו בשנים האחרונות. אם טרם הכרתם את רעיון הבניה הקלה והירוקה תוכלו לפנות כעת אל "בניה קלה – שיקום גגות ועבודות מתכת".

    גג פנל מבודד – עומדים בחזית הבניה המתקדמת

    חברת "בניה קלה" עומדת בחזית הבניה המתקדמת בישראל ומציעה ללקוחותיה את הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר לבניה קלה, פתרונות העומדים בקנה אחד עם כל הפיתוחים והחידושים שיש בעולם כיום. בנוסף לכך, אנו מתמחים בקונסטרוקציות פלדה המהוות את הבסיס לבניה קלה וירוקה, עבודות מסגרות ומתכת, החלפת גגות אסבסט ועוד. אם ברצונכם להוסיף יחידת דיור, לבנות מחסן, להחליף את גג האסבסט המסוכן או להתקדם לחומרי בידוד וחיפוי איכותיים – אנו נשמח לעמוד לרשותכם.

    גג פנל מבודד

    גג פנל מבודד הוא פתרון קל משקל לקירוי מבני תעשייה, מבני מגורים ומבנים יבילים. פנלים מבודדים לגגות מיוצרים משכבות פלדה וחומרים בידוד ייעודים לכל צורך והם אידיאליים להחלפת גגות האסבסט המיושנים והמסוכנים. גג פנל מבודד מיוצר לפי מידות המבנה הקיימות, צבוע בתנור ויכול לסוכך על מגוון אזורים ובמגוון צורות. בין קורות הפלדה ניתן למצוא חומרים מבודדים שונים כמו פוליסילבר, פוליסטירן מוקצף או צמר סלעים, כשלכל חומר יש יכולת בידוד שונה. אנו בחברת בניה קלה מייצרים מגוון רחב של גגות פנלים מבודדים לפי דרישה ותוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוחות שלנו.

    בניית גג פנל מבודד – סוגי החומרים המבודדים

    השימוש בפנל מבודד לגגות מהווה כיום תחליף איכותי ונפוץ לגגות האסבסט. מעצם הצורך למצוא פתרון עמיד, אשר בעל יכולת נשיאת משקל לגגות ושאינו מסכן את בריאות השוהים במבנה, האיסכורית המבודדת הפכה להיות המחליפה הרשמית של פלטות האסבסט. מפני שלמבנים שונים יש שימושים שונים, התאמת החומר המבודד שנמצא בתוך גג הפנל המבודד היא מהותית. ישנם כמה סוגים של חומרים מבודדים:

    • פוליסטירן – חומר בעל עמידות גבוה מאוד לאש המחזיק בתקן 2B ומתאים לקירוי בתי מגורים ובמני ציבור.
    • פוליסילבר – גרסה משופרת של פוליסטירן, עשירה בגופרית ובעלת סיווג אש גבוה יותר.
    • פוליאוטרן מוקצף – דבק נוזלי שמתקשה והופך להיות חומר מבודד חום וקור.
    • צמר סלעים – חומר עמיד לאש לטווח ארוך, בעל יכולת לבודד חום ורעש. צמר סלעים נפוץ מאוד במבני ציבור כמו בתי ספר מבני תעשייה ומבני חינוך, והוא לרוב עומד בכל התקנים של מכבי האש.

    מי מתקין גג פנל מבודד?

    התקנת גג פנל מבודד נעשית בידי אנשי מקצוע שיכולים לקבע באופן הבטיחותי ביותר את הגג לקורות התומכות, לספק כיסוי מושלם למבנה ולסייע בבחירת החומר המבודד המתאים ללקוח. חברת בניה קלה מתמחה בהתאמה עיצוב והתקנה של גגות פנל מבודדים. ליצירת חלל עבודה, הקמה של מפעל או קירוי של בית פרטי, צרו קשר עם צוות המקצוענים של בניה קלה עוד היום והתחילו לתכנן איתם את הפרויקט שלכם!

    גג הבית שלכם לא תמיד זוכה לקבל את תשומת הלב הנדרשת לו על מנת להפוך למרכז תשומת הלב בתהליך הבניה או השיפוצים. אך, זו היא החלטה שיכולה להיות החלטה שגויה ולכן חשוב שתדעו כי מומלץ לשים לב לגג המבנה שלכם ולבצע שינויים נדרשים בתשתיות שלו. אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את תחזוקת גג המבנה בו אתם גרים היא על ידי התקנת גג פנל מבודד. זהו גג בהזמנה אישית אשר עונה על כל הצרכים שלכם ויכול לאפשר לכם לשמור על כל הבית מוגן ביותר לאורך תקופה ארוכה. חברת בנייה קלה מבצעת התאמה והתקנה של גג פנל מבודד לכל מבנה תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה.

    יתרונות השימוש בגג פנל מבודד

     ישנם חמישה יתרונות משמעותיים שיכולים לגרום לכם לבחור להתקין גג פנל מבודד:

    1. הזמנה אישית – הזמנה של גג פנל מבודד היא הזמנה שמתאימה רק לצרכים שלכם. החל מגודל הפנל ועד לסוג החומר המבודד, אתם יכולים לבחור בדיוק את המפרט שעונה על הרצונות שלכם לבית הפרטי.
    2. עלויות נוחות – בגלל שמדובר במוצר בהרכבה אישית גם עלויות הגג משתנות מלקוח ללקוח. אם בחרתם להשתמש במילוי צמר סלעים דחוס אתם תוכלו לצמצם את ההוצאות על גג פנל מבודד.
    3. הרכבה מהירה – לאחר שהזמנתם את גג המבנה שלכם, הוא יעבור לייצור במפעל מקצועי. היתרון הגדול ביותר הוא שאתם מקבלים את המוצר בצורתו המושלמת והשלמה לאתר הבנייה ואיך כל צורך לבצע הרכבה בשטח פרט להתקנה פשוטה על קירות הבית.
    4. בידוד מושלם – גג פנל מבודד הוא גג שיוצר בידוד בשתי דרכים שונות. ראשית, בידוד תרמי לשמירה על חדרים בטמפרטורה נעימה. שנית, על ידי יצירת בידוד רעשים מאפשר לכם לשמור על שקט בבית גם אם בחוץ מתרחשת סופה חזקה.
    5. מינימום תחזוקה – גג פנל מבודד גג שלא דורש תחזוקה רבה. בניגוד לגג רעפים, ממנו יכולות להיות ליגות ודליפות של מים, גגות אלו הם אטומים לגמרי ולא יכולים להוות מקור לסכנה.

    גג פנל מבודד – בנייה קלה לבית הפרטי שלכם

    שימוש באלמנטים מעולם הבנייה הכול הפך להיות אמצעי מקצועי קל מאוד להביא לידי ביטוי גם בבניה לצרכי פרטיים. לשם כך, אתם יכולים להיעזר בצוות המקצועי של חברת בנייה קלה אשר מלווה בעלי בתים פרטיים בתהליך שיפוץ או הקמה מחדש של מבנה בשיטת הבנייה הקלה. אנו מביאים רמת עבודה מושלמת לכל מבנה ובכל תנאי עבודה.

     

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים