לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מתי מבצעים החלפה של גג מאסבסט

    בריאות האדם מושפעת לרעה מסיבי אסבסט, הידועים כמסרטנים. גגות אסבסט פגומים מנזקי מזג האוויר וחלוף הזמן עלולים לאפשר לסיבים לברוח לאוויר, שם הם עלולים לגרום לבעיות בריאות חמורות לכל מי שנמצא בסביבתם. לכן, חשוב לבצע החלפת גג אסבסט ישן בחומר חדש שלא יפגע באנשים או בסביבה. בכל הנוגע להחלפת גגות אסבסט בחומרי חיפוי ירוקים או כל סוג אחר של חומר חיפוי ידידותי לסביבה, חברת 'גגות ובנייה קלה' הם המומחים בתחום, בעלי ניסיון של מעל 15 שנה. החברה בעלת רישיון לפעול כחברת קבלן לפינוי אסבסט.

    באילו דרכים מבצעים החלפת גג אסבסט?

    לפני ביצוע החלפת גג אסבסט, יש לבחון את השטח, ללמוד את הדרכים הטובות ביותר להגיע אל הלוחות, ולהכין את האזור על ידי פריסת כל הציוד המתאים לביצוע המשימה העומדת על הפרק. כדי שאבק האסבסט לא ירחף באוויר, יש להרטיב את האסבסט במים. ישנה דרך מסוימת לפרק, להסיר ולהחליף את החומר כי ברור שעבודה לא נכונה איתו עלולה לגרום לנזק רב.

    להרטיב את הגג ולהכין את השטח לעבודה, ולאחר מכן לפרק את הלוחות. יש להימנע מלשייף או לחתוך את האסבסט, מכיוון שהדבר עלול לשחרר עוד יותר אבק לאוויר. את הלוחות של לפנות על ידי רכב מיוחד למקום פינוי מורשה של אסבסט. לאחר מכן ניתן להתחיל בחיפוי הגג מחדש.

    תפקידם החיוני של המומחים בעת פינוי גג אסבסט

    עבודה עם לוחות אסבסט מחייבת רמה גבוהה של זהירות והיכרות עם המפגעים הפוטנציאליים הרבים. אסבסט, כאשר הוא מטופל בצורה לא נכונה, משחרר אבק רעיל שעלול לפגוע הן בעובדים והן בכל אדם אחר שגר או עובד בסביבה לאחר השלמת הפרויקט. לכן, אל תסתפקו בקבלנים בעלי הבנה בסיסית של החומר, במקום זאת, צרו קשר עם המומחים של 'גגות ובנייה קלה'. בעת החלפת גג אסבסט חובה להקפיד על כל אמצעי הבטיחות, כגון חבישת חליפה ומסכה, במהלך המשימה. מומחים בתחום הם היחידים שיכולים להתמודד עם המשימה. ניתן לסמוך על חברת 'גגות ובנייה קלה' שיחליפו את החומר בזהירות ובדיוק מירביים.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים