לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אל תתעכבו עם פירוק גגות מאסבסט

    שאיפות סיבי אסבסט טומנת בחובה סכנה בריאותית משמעותית לאלו שעוסקים במלאכה או נמצאים בסביבה. כדי לבצע עבודה של פירוק גגות אסבסט בצורה בטוחה, יש להקפיד על נהלי בטיחות עבודה ולתת אך ורק לקבלן מורשה שמחזיק באישור לעבודה עם אסבסט לבצע את העבודה. בשום פנים ואופן אסור לבצע את העבודה באופן עצמאי, שכן, כאמור, אתם עלולים לסכן את הבריאות שלכם. הרצון ההולך וגובר לפרק אסבסט נובע בין היתר בשל דו״ח שפורסם על ידי ארגון הבריאות העולמי, אשר מצביע בצורה ברורה וישירה על הנזקים הבריאותיים שנובעים משימוש באסבסט בענף הבנייה. הצוות המקצועי של חברת גגות ובנייה קלה מתמחה בביצוע עבודות אלה וישמח לעמוד לשירותכם.

    אל תתעכבו עם פירוק גגות אסבסט מהמבנה שלכם

    חשוב להדגיש כי החוק כיום במדינת ישראל, קובע כי עוד משנת 2011 ישנה חובה לפנות ולפרק גגות שעשויים מאסבסט. החוק הזה בא לידי כדי לשמור על הבריאות של אזרחי ישראל מפני הסכנות שמגיעות בשל שימוש באסבסט, אשר היה נפוץ בעבר בענף הבניה. בכל אופן, אתם לא צריכים להיות מוטרדים, שכן ברוב המוחלט של המקרים ניתן לפנות אסבסט מגגות בתוך יום עבודה אחד, וכך להסיר מעליכם את הסכנה הבריאותית המרחפת. רק תצטרכו לתת לקבלן מקצועי שמתמחה בתהליך של פירוק גגות אסבסט לעשות את העבודה הדרושה עבורכם במישור הזה. כך תוכלו לשמור על בטיחות שלכם באופן מיטבי.

    שומרים על בטיחות הנוכחים במבנה

    מקרים כמו קריסה של גג, שריפה או אפילו פירוק שמתבצע שלא כחוק – כל אלו עלולים להביא לשחרור מסיבי של סיבי אסבסט לאוויר, וכתוצאה מכך לאסון תברואתי. אם רוצים למנוע את כל זה מראש, זה יהיה קריטי לפעול בהקדם האפשרי ובליווי של קבלן מקצועי שמתמחה בתהליך של פירוק אסבסט. רק כך ניתן להבטיח שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר וללא כל קושי בהיבט הזה בסופו של דבר. במידה וברצונכם לפרק את הגג שלכם מאסבסט, אתם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של אבישי גגות ובניה קלה, אשר ישמח לעמוד לשירותכם ולבצע את העבודה תוך כדי הקפדה על בטיחות מרבית.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים