לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בניה קלה מפנלים מבודדים

    בניה קלה מפנלים היא שיטה אשר תופסת תאוצה בשנים האחרונות ולא נראה שעומדים לוותר על השימוש שלה בקרוב. לא מדובר בטרנד אלא בשיטה יעילה ומתקדמת שמשמשת למטרות שונות ורבות. לשיטת בניה זו ישנם יתרונות רבים ואנשים רבים מוצאים בה את הדרך הנכונה להקמת מבנים, שיפור גגות, קירוי וחיפוי. גגות ובנייה קלה היא חברה אשר עוסקת בבניה קלה בשיטות שונות ביניהם בניה באמצעות פאנלים מבודדים, פינוי גגות אסבסט ותכנון מבנים.

    בניה קלה מפנלים – יתרונות

    כאמור, לבניה מסוג זה ישנם יתרונות שונים אשר לעיתים מעיבים על הבניה המסורתית המסורבלת. בעוד שיציקת קירות בטון עשויים לקחת שבועות רבים, בניה קלה מפנלים היא מהירה, יעילה ויציבה מאוד. מוסדות ציבורים רבים עברו כבר מזמן לשיטה זו שנחשבת גם לירוקה. היא שומרת על הסביבה, לא דורשת הוצאה של אנרגיה רבה, מביאה לחיסכון משמעותי וגם אסתטית.

    כאשר בונים בשיטה זו, ישנה חשיבות גדולה לחלק התכנוני. הסיבה לכך היא בשביל שהמבנה שיוקם יפגע כמה שפחות בסביבה ולא יכלה משאבי טבע שונים. לא בכדי המבנים הללו נחשבים כידידותיים לסביבה. את תהליך הבניה מלווה יחס רב למיקום של המבנה, זוויות, חומרי הבידוד בהם ישתמשו במהלך בנייתו ועוד. בבניה מסורתית כל האלמנטים הללו לא קיימים ולא מובאים בחשבון כלל.

    אז מדוע דווקא בניה קלה

    מדובר בדרך הקלה והמהירה על מנת להקים מבנה ירוק. שלא כמו בבניה המסורתית אין צורך להמתין חודשים ארוכים על לתום הבניה. נורמות הבניה הן מתקדמות ומביאות לחיסכון רב באנרגיה וכסף. השיטה היא אקולוגית והיא לא ממש פוגעת במשאבי הטבע. מכיוון שהבלוקים מגיעים מוכנים מראש נחסך זמן רב של עבודה וזה מה שמביא גם לעלויות הנמוכות יחסית.

    יש לוודא שהמבנה הינו אטום בפני חדירת מים. החלקים אמורים להיות מחוברים באופן סטנדרטי על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים. גג פנל מבודד הינו אופטימלי שמושג על ידי החדרת חומר מיוחד אל מסגרות האלומיניום. כדאי לבחור רק בחברה מקצועית שתבצע את העבודה. אין צורך בהעסקת פועלים רבים שכן בהבניה הינה פשוטה למדי.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים