לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    גג איסכורית – מהם היתרונות?

    יש לכם מבנה שאתם רוצים לשדרג? אתם רוצים להיפרד מאותו גג אזבסט ישן ומסוכן? כדאי שתדעו: גג איסכורית זו הבחירה הנכונה. מדובר על פח בעל שימושים רבים מאוד, בעיקר בתחומים כמו קירוי והקשחה של מבנים וגגות. לכן, אם גם אתם רוצים להתקדם כפי שעשו אחרי, לחדש את הגג ולייצב את המבנה, פנו עוד היום אל אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה. החברה וותיקה ומקצועית, עוסקת בכל תחום של גגות ובניה ובעלת ניסיון של יותר מ15 שנה, אז למה אתם מחכים?

    מהם היתרונות של גג איסכורית?

    אם עדיין יש לכם התלבטות כיצד לחדש את גג המבנה שלכם, כדאי שתכירו את היתרונות של גג איסכורית. למעשה מדובר על חומר עם חוזק מכאני מאוד גבוה, ובנוסף, אפשר לשלב אותו בימינו בשלל צבעים שונים. יש לו עמידות נפלאה לתנאי מזג אוויר שונים, כך שאין ספק שגם במדינה חמה כמו ישראל, זו יכולה להיות בחירה טובה.

    השילוב הנכון בין איכות ובין מחיר אטרקטיבי

    עוד סיבה נפלאה שבשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים להתקין גג איסכורית, זו כמובן העובדה שמדובר על גג במחיר נוח מאוד. אם נשווה בין האפשרות הזאת ובין אפשרויות אחרות שנועדו לחזק את הגג או לשדרג אותו, אנחנו נראה שכאן המחירים נוחים פי כמה. מעבר לכל אלה, כמובן שניתן לבצע גם התאמה מדויקת למידות הדרושות לכל לקוח ולקוח, כך שגם במקרה שלכם הגג יתאים בדיוק לראש המבנה.

    מראה אסתטי ובידוד מושלם

    גג איסכורית מציע, מעבר לכל היתרונות שכבר ציינו, גם בידוד מושלם ומראה מודרני ויפה. לכן, אם כל מה שרציתם זה בסך הכול לחדש מעט את המבנה שלכם ולגרום לו להיראות רענן מבחינת העיצוב, הרי שגם אז גג כזה יכול להוות בחירה לא רעה בכלל. אם חיפשתם חברה מובילה שתוכל להתקין עבורכם את הגג, במחירים נוחים ותוך הקפדה על שירות מעל ומעבר, פנו עוד היום אל אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה. תוכלו להיות בטוחים שגם אתם, כמו כל שאר הלקוחות של החברה, תצאו מרוצים ולא תצטערו על בחירתכם.

     

     

     

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים