לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    גג פנלים מבודדים מחיר

    בניית גגות קלים היא עסק פופולרי מאוד אשר עולה בהתמדה בשנים האחרונות ברחבי הארץ. לגגות אלו ישנם יתרונות רבים, הבנייה שלהם מהירה והם זולים בהרבה מאשר גגות מסורתיים. גג פנל מבודד יבנה במהירות רבה ויעמוד על תילו תוך זמן קצר יחסית. היתרון בא לידי ביטוי בעיקר בבנייה של מפעלים, משרדים, חניונים, מבנים תעשייתיים ועוד. גגות ובנייה קלה הינה חברת בנייה שמתמחה בבניית גגות ופירוקם. בנוסף עוסקת החברה גם בשיקום גגות אסבסט ותכנון מבנים.

    גג פנל מבודד – למי זה מתאים

    כאשר אנו מדברים על בנייה קלה, אז בדרך כלל נדמיין מבנים אשר מתעופפים ברוח. למעשה מדובר על בנייה חזקה, יציבה ועמידה מאוד. החומרים שבהם משתמשים הם חומרי גלם איכותיים שעברו את כל הטיפולים הנחוצים על מנת שיחזיקו מעמד. ניתן להשתמש בפנלים מבודדים בגדלים שונים כאשר יש אפשרות לבחור את סוג הבידוד שנחוץ לכם.

    בעזרת חומרי בנייה קלה כמו גג פנל מבודד אפשר גם לסגור מרפסות, להרחיב מבנים קיימים וגם להקים תוספות של בנייה על גגות שגבר קיימים. יצרני פאנלים ולוחות קירוי רבים לוקחים חלק פעיל גם בעולם השיפוצים ותיקוני הגגות. בעיקר רווחת התופעה בבתים פרטיים וגם בדירות שיש בהן מרפסות גדולות ופתוחות. התקנה לא נאותה ופגיעות מכניות שונות גרמו במקרים רבים לנזילות שחדרו אל תוך המבנים. אם הבנייה לא נעשתה במקצועיות, תהיה בעיה רצינית לאטום את כל הנזילות שיתגלו בשלב מאוחר יותר. הקושי ברב לאתר נזילות קשור במספר החיבורים של לוחות הקירוי.

    מי מתקין גג כזה?

    את ההתקנה כדאי להפקיד בידיהם של בעלי מקצוע מיומנים. כדי למצוא חברת בנייה משתלמת, ניתן להיעזר ברשת האינטרנט. אפשר גם כמובן להתייעץ עם חברים אשר אתם מכירים והם מבינים בתחום. בניה מפנל מבודד הינו הפתרון הטוב ביותר כיום לשמירה על איכות הסביבה וזאת מבלי לגרוע בתנאי מחייה מצוינים. הלוחות הם קלים ואיכותיים וניתן להרכיב אותם בקלות רבה. כדאי לוודא שחברת הבנייה משתמשת רק בחומרי גלם איכותיים. פאנלים פגומים או לא תקינים עשויים להוביל לבעיות של חדירת מים בהמשך.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים