לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלפת גג אסבסט – מה כל כך מורכב בזה?

    למרות שלפני שנים השימוש באסבסט היה מאוד נפוץ, היום זה כבר ברור שהחומר הזה מהווה סכנת נפשות. בעבר השימוש בו היה מקובל בעיקר בגלל העמידות של החומר והמחיר הזול שלו, אך היום קיים חוק במדינת ישראל, החל משנת 2011, שדורש לבצע החלפת גג אסבסט בכל מקום. לכן, במידה וגם אצלכם בבית או במשרד הגג עדיין עשוי מאסבסט, אל תדחו את הדברים ופנו אל המומחים. חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה תוכל לבצע עבורכם בצורה מקצועית ביותר את החלפת הגג, אז למה שלא תתקשרו להזמין את שירותיה כבר עכשיו?

    החלפת גג אסבסט – מה כל כך מורכב בזה?

    אנחנו רואים שכאשר מדברים על החלפת גג אסבסט מדברים על עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. חשוב להבין שיש שלבים שונים במהלך העבודה, כמו למשל, השלב שבו אנחנו צריכים לגדר את האזור בו מחליפים את הגג. הסיבה לכך ברורה, שכן אם האזור יהיה מגודר, אנשים שעוברים במקום לא יסכנו את עצמם ולא יתקרבו אל החומר הנורא. בהמשך יהיה צורך לפרק את הגג בשלמותו, מבלי לפגוע בלוחות האסבסט, ובהמשך תתבצע הטמנתו באזור מורשה בלבד.

    מי יכול לעשות עבודות כאלה בפועל?

    עוד נתון מאוד משמעותי שצריך לדעת על החלפת גג אסבסט, זה שלמעשה לא כל אחד יוכל לעשות עבודה כזאת. כלומר, לא כל חברה שמבצעת עבודות בניה ופירוק שונות תוכל להחליף אצלכם את גג האסבסט. יש צורך לפנות אך ורק אך קבלן מורשה שלמד את התחום וקיבל אישור לכך.

    חברה מקצועית לפינוי והחלפה של גגות אסבסט

    רוצים להזמין שירות כמה שיותר מהיר ויעיל להחלפת גג האסבסט שלכם? אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים וחשוב לכם שהכול יתבצע בדיוק בהתאם לחוק? אתם לגמרי צודקים. זו עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי שתפנו עוד היום אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה. החברה מביאה איתה לא רק שנים רבות של ניסיון בתחום הזה, אלא גם שלל לקוחות שיוכלו להעיד על המקצועיות שלה, כך שגם לכם זה מומלץ.

     

     

     

     

     

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים