לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הכל אודות החלפת גג אסבסט

    החל משנת 2011 קיים חוק בישראל אשר הופך שימוש באסבסט בגגות לדבר לא חוקי מכיוון שמדובר בחומר מסרטן. הפינוי של האסבסט חייב להתבצע אך ורק על ידי קבלן מורשה שעומד בכל הכללים של המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות וזאת מכיוון שבעת הליך הפינוי עלולים להתפזר חלקיקים של אסבסט לאוויר. צוות החברה של אבישי גגות ובנייה קלה יהיה מסוגל לבצע את פינוי האסבסט תוך כדי שמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים כאשר אנשי המקצוע של החברה יוודאו כי חלקיקי אסבסט לא יעופו לאוויר ויסכנו את בריאותם של האנשים בסביבה. כל עוד מדובר על המענה של החברה בעניין החלפת גג אסבסט תוכלו להיות בטוחים כי הכול יבוצע כשורה!

    ביצוע מהיר ומקצועי של החלפת גג אסבסט

    הליך מקצועי של החלפת גג אסבסט אשר מבוצע על ידי חברה מנוסה ומקצועית צפוי להיות כזה שלא יגרום לחלקיקי אסבסט לעוף באוויר ולהביא לסיכון של האנשים בסביבה. כך יהיה ניתן להביא לפינוי מהיר של החומר המסרטן הזה ולהפוך את הסביבה בריאה יותר. חברה עם ניסיון תבצע את ההליך כולו במהירות רבה וזאת ללא שום פשרות מקצועיות במהלך הדרך. דבר שבוודאי יהיה חשוב מבחינת כל אחד מכם שירצה להזמין קבלן מורשה. כך הליך הפינוי כולו יתקדם ללא שום בעיות לא צפויות ותוכלו להיות רגועים לכל אורך ההליך הזה.

    פשוט בוחרים חכם ובטוח – קבלן מורשה בלבד

    כפי שאתם מבינים, הליך פינוי אסבסט זה לא צחוק. חשוב לקחת את הנושא ברצינות ולוודא כי אתם יוצרים קשר אך ורק עם קבלן מורשה שמחזיק בכל האישורים הרלוונטיים. בדרך הזו תוכלו להיות בטוחים ורגועים כי עבודת הפינוי תבוצע כהלכה וללא סיכון של אף אדם בסביבה. אז אל תחכו עם כך ושימו לב כי אתם יוצרים קשר עם חברת גגות ובנייה קלה כבר בזמן הקרוב. כל אחד מכם שייצור קשר עם החברה יקבל מענה אישי כבר מהשנייה הראשונה. זו הכתובת הנכונה לכל אחד מכם שרוצה להיות במצב הרצוי בכל הנוגע לבנייה קלה ופינוי של אסבסט.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים