לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כך תבצעו בצורה בטוחה התקנת גג איסכורית

    התקנה של גג איסכורית נעשה על ידי שלד תומך שהותקן מראש. בעצם מדובר בסוג של פח שמטרתו להקשיח, לקרות ולבודד מבנים. יתרון משמעותי של גג מהסוג הזה הוא קלות ומהירות ההתקנה. כמו כן, ישנה אפשרות לבחור בפנלים מבודדים, שזה בעצם גג עשוי פח (איסכורית) עם שכבת בידוד בין לוחות האיסכורית. בכל אופן, תוכלו לפנות אל חברת ״גגות ובנייה קלה״ שהוקמה על ידי אבישי מלכה לפני 15 שנים. החברה תלווה אתכם משלב יזום הפרויקט ועד סופו. כמו כן, כמובן שאבישי מחזיק ברישיון קבלן כחוק. לאחר שתפנו אל החברה תקבלו מענה כולל בכל הנוגע להתקנה של גג האיסכורית.

    פתרון מעולה לשם חיסכון באנרגיה – גג איסכורית

    בשנים האחרונות ישנה מגמה ברורה לפי אנשים עושים ככל שביכולתם על מנת להפחית את צריכת האנרגיה של משק הבית שלהם. כאשר מדובר על בנייה של מבנים חדשים, הדבר בא לידי ביטוי בכך שישנם כאלה שבוחרים באופציה של פנלים מבודדים, שהם בעצם סוג של גג איסכורית, רק שלצורך הבידוד, בין לוחות האיסכורית ישנו חומר מבודד. כפי שאתם בוודאי מעלים בדעתכם, יש מנעד רחב של איכויות ולאור זאת נמליץ לכם בחום לעשות בשכל ולנסות לפנות אל חברה אמינה ומנוסה בתחום כדי שאיכות הבידוד תהיה מיטבית ותבטיח חדירה מינימלית של חום או קור למבנה שלכם.

    שימו לב לרזומה המקצועי של החברה

    נקודה חשובה בכל הנוגע אל ביצוע עבודות קבלניות כדוגמת התקנת גג, חיפוי ובנייה קלה זה שתרצו לוודא כי אתם פונים אל חברה שצברה רזומה עשיר בתחום והיא יכולה להציג לכם פרויקטים שביצעה בעבר. לצד זאת המלצות שקיבלה החברה יחד עם שנות הניסיון שלה בתחום יסייעו לכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים החלטה נכונה בסופו של דבר. נמליץ לכם לפנות אל חברת ״גגות ובנייה קלה״ של אבישי מלכה, שקיימת כבר שנים רבות בתחום. אבישי מחזיק ברישיון קבלן, כאשר כל עובדי החברה מאוד מקצועיים והם מבצעים את עבודתם תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים היום בענף. אז לכו על בטוח וצרו קשר טלפוני עוד היום!

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים