לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מדוע כה חשוב לבצע פינוי גגות מאסבסט

    יש לא מעט מקרים שבהם אנשים לא מודעים בכלל לכך שבגג שלהם יש אסבסט. לא תמיד החומר גלוי לעין, ובמקרים מהסוג הזה יש צורך לעשות דגימה ולשלוח את החומר למעבדה כדי לקבל נתונים מדויקים. הצורך בגילוי אסבסט בגגות לצורך פירוקו הנו משמעותי, שכן החוק כיום איננו מתיר שימוש באסבסט בענף הבנייה, וזאת בשל הסכנות הבריאותיות שהחומר הזה מביא עמו. אם אתם רוצים להתחיל עם פינוי גגות אסבסט במבנה שלכם, עליכם לעשות את זה אך ורק עם קבלן מורשה שמתמחה בביצוע העבודה הזו. הצוות של אבישי גגות ובניה קלה יוכל לעשות את העבודה הזו עבורכם תוך כדי עמידה בכל כללי הבטיחות.

    אל סכנו את דיירי המבנה – פינוי גגות אסבסט באופן מידי

    אם אתם לא רוצים לסכן את עצמכם בשום צורה, הכלל החשוב ביותר הוא לוודא שאתם לא עושים פינוי גגות אסבסט בעצמכם. כאשר יש צוות מקצועי שמגיע אליכם לצורך פינוי הגג, אתם לא צריכים להיות מוטרדים שמא העבודה תבוצע בצורה לא מקצועית, ועל כן כך תוכלו להיות בראש שקט במישור הזה. צריך להדגיש שכיום ישנה חובה על פי חוק לפנות גגות עם אסבסט, ולפיכך זה יהיה חיוני שתפעלו בהקדם האפשרי לפינוי הגג שלכם, במידה ואכן יש בו אסבסט. זה יכול לקחת יום עבודה אחד בלבד בעזרת אנשי המקצוע הנכונים.

    פנו לקבלן מורשה לייעוץ בנושא

    רוצים להבין טוב יותר מה ניתן לעשות במקרה של הגג שלכם והאם בכלל יש צורך לפנות אותו? אתם מוזמנים לפנות אל קבלן מורשה לצורך עריכת דגימה וקבלת נתונים מדויקים. אנו בטוחים שזה יוכל לעזור לכם להחליט איך לפעול ומה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות במקרה שלכם. כך תוכלו להיות בראש שקט ולקבל את כל הנתונים הרלוונטיים שנוגעים לביצוע העבודה. הצוות המקצועי של אבישי גגות ובניה קלה מתמחה בביצוע העבודה הזו, כך שאתם מוזמנים לפנות אליו בכל העת ולקבל נתונים מדויקים שיוכלו לעזור לכם להחליט איך לפעול במקרה שלכם. אין לנו ספק שתהיו מרוצים מטיב השירות שתקבלו בנושא.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים