לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מדוע כה חשוב לבצע פירוק אסבסט?

    מחקר שפורסם על ידי ארגון הבריאותי העולמי בשנים האחרונות הצביע באופן חד משמעתי על הסכנות הבריאותיות שנובעות משימוש באסבסט בענף הבניה. שאיפה של סיבי אסבסט בכמות גדולה עלולה להביא עמה לנזקים משמעותיים לראות ולתפקוד הכללי של בני אדם בהיבטים בריאותיים רחבים. כתוצאה מכך חוקק חוק במדינת ישראל בשנת 2011 הקובע כי ישנה חובה לפרק אסבסט מגגות מבנים. פירוק אסבסט צריך להתבצע אך ורק על ידי קבלן מורשה שמתמחה בביצוע העבודה הזו בצורה בטוחה ותוך כדי הקפדה על כל נהלי הבטיחות הרלוונטיים. חברת אבישי גגות ובניה קלה מתמחה בביצוע העבודה הזו בתמחור הוגן, והיא תשמח להציע לכם את שירותיה.

    פירוק אסבסט – כמה זמן ייקח לפרק את הגג שלכם מהחומר?

    ברוב המוחלט של המקרים התהליך לוקח יום אחד בלבד, אם כי חשוב להבין כי משך העבודה תלויה באופן ישיר בגודל הגג שצריך לפרק. לפיכך עליכם לעשות בירור בנושא כדי טרם תחילת העבודות ולתת לאנשי מקצוע לבחון את הגג שלכם תחילה. כאשר מפרקים את האסבסט מהגג, הכלל החשוב ביותר לשמירה על הבטיחות הנו פירוק ששומר על האסבסט בשלמותו, וכך בעצם מצמצם באופן דרמטי את הסיכוי של הנמצאים בסביבה לשאוף כמות גדולה של סיבי אסבסט. פירוק אסבסט זוהי מלאכה מורכבת שחייבת להיות מבוצעת אך ורק על ידי גורמים שמחזיקים בניסיון הנדרש.

    מבצעים את הפירוק אך ורק על פי החוק

    יש מקרים שבהם אנשים מנסים לפנות את הגג שלהם מאסבסט באופן עצמאי, וכתוצאה מכך לא רק שהם מסכנים את עצמם ואת הסביבה, אלא שהם גם עוברים על החוק. על כן זה יהיה חשוב ביותר שתפנו אל מקצוענים שיהיו מסוגלים לעשות את העבודה הדרושה עבורכם על הצד הטוב ביותר ותוך כדי עמידה בכל נהלי הבטיחות הרלוונטיים לעבודה בטוחה. הצוות המקצועי של חברת אבישי גגות ובניה קלה ישמח לעשות את העבודה הזו עבורכם ולוודא שהיא מבוצעת כראוי ותוך כדי שמירה על הבטיחות. אנו בטוחים שכך תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם פועלים בצורה אחראית מהצד שלכם.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים