לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהם היתרונות של איסכורית מבודדת?

    הליך התקנה של איסכורית מבודדת יכול להיות מורכב מכיוון שצריך לשמור על רמת דיוק גבוהה כדי להבטיח את אמינות האיטום. פחי האיסכורית מותקנים על גבי שלד שנוצר מראש, כאשר בין הפחים שמים את חומר הבידוד. אם שומרים על הליך עבודה מקצועי ומסודר אז אפשר לראות כי איכות הבידוד תהיה מאוד מרשימה. חברת ״גגות ובנייה קלה״ שהוקמה על ידי אבישי מלכה לפני יותר מ 15 שנים תהיה מסוגלת לבצע את התקנת האיסכוריות ללא שום פשרות בנוגע לרמת המקצועיות. עובדי החברה של החברה בעלי ותק רב והם מעניקים ליווי מתחילת הפרויקט ועד סופו. בהחלט מדובר בחברה שניתן לסמוך עליה.

    איסכורית מבודדת ויסודיות ההתקנה

    כפי שנאמר, אחד ההיבטים החשובים ביותר להתייחס אליהם בכל הקשור אל התקנת איסכורית מבודדת זה כל נושא ההתקנה ורמת ההרמטיות. בעת שמתקינים את הפנלים בעל המקצוע צריך לוודא כי לא קיימים רווחים בין פנל אחד לאחר כאשר הם מותקנים על גבי השלד. לאחר מכן יהיה חשוב לא פחות לשים לב כי שמים את חומר הבידוד באופן אחיד בין כל הפנלים שהותקנו על הגג. יסודיות היא שם המשחק ויהיה רצוי לבחור אך ורק בגורם מקצועי שמבין בבידוד באופן מעמיק ואפשר לסמוך על היכולת שלו לבצע את העבודה כמו שצריך. בידוד טוב בביתכם יוכל להביא לשיפור אמיתי ומשמעותי של איכות החיים שלכם.

    התייעצו עם חברת התקנת הפנלים

    טיפ נוסף שנרצה לתת לכם בנושא הפנלים המבודדים זה החשיבות בהתייעצות ראשונית ומקיפה עם החברה שמתמחה בהתקנה ומכירה של פנלים כאלה. תוכלו לפנות אל חברת גגות ובנייה קלה כדי לקבל ייעוץ מקיף והסבר על האופציות השונות בנוגע לאיטום וחיפוי של גג הבית שלכם. אם תהיו מעוניינים במענה שיביא לבידוד הרמטי ואמין של גג ביתכם, אין ספק כי פנייה אל גגות ובנייה קלה תהיה בגדר בחירה בטוחה. צוות המומחים של החברה יעמוד לשירותכם ויספק לכם מידע בנוגע לעלויות, זמן התקנה, סוגי פנלים וכל מה שרק תרצו לדעת. אז אל תתעכבו עם הפנייה וצרו קשר בהקדם עוד היום!

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים