לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים סגירת מרפסת?

    התהליך של סגירת מרפסת לא חייב לכלול בניה של קורות בטון כפי שהיה נהוג בעבר, בבנייה המסורתית. כיום יש פתרונות מתקדמים יותר, שגם נחשבים לירוקים ונכללים תחת קטגוריית הבניה הקלה, אשר לא מצריכים שימוש בבטון כלל וכלל. במקום לעשות שימוש בבטון נהוג לעשות שימוש בפאנלים מבודדים שממולאים בצמר סלעים או מילוי קלקר דחוס. בין היתרונות של שיטת הבניה הזו ניתן למנות איטום יעיל, עמידות בפני אש, מחיר מוזל, יכולת עמידה בפני פגעי מזג האוויר ויכולת לבנות חלקים על פי צורכי הלקוח באופן אישי. חברת גגות ובנייה קלה תוכל לספק לכם מענה שלם במקרה הזה לסגירת המרפסת שלכם.

    מה צריך לבדוק לפני שעושים סגירת מרפסת?

    הדבר החשוב ביותר לבדוק טרם ביצוע עבודות של סגירת מרפסת עם בטון הנו העומס שהמרפסת תוכל לשאת מבלי לקרוס. הרי אין אנו רוצים לעמוד בפני אסון שכחלק ממנו המרפסת קרסה רק בשל שימוש בחומרים כבדים מידי שהביאו לעומס משמעותי. למרבה המזל כאשר בוחרים לסגור מרפסת בשיטת הבנייה הקלה, ישנו גם היתרון של המשקל הנמוך של החומר. כתוצאה מכך ניתן להשיג אישור לסגירת המרפסת בקלות, וזאת מבלי להתעסק עם כל הקושי שיכול להיות נלווה לסגירה של מרפסת תלויה עם בטון. כך הופכים את התהליך כולו להרבה יותר ממוקד וחוסכים לא מעט זמן יקר.

    בוחרים בין סוגים שונים של מרפסות

    כאשר אתם מחליטים לסגור מרפסת, תצטרכו גם להביא בחשבון את הסוג שלה, כמו למשל האם היא תהיה עם חלונות זכוכית, מקורה או לא, והאם יהיה פתרון הצללה כזה או אחר. בהתאם לכך תוכלו להבין בצורה ברורה יותר איך המרפסת שלכם צפויה להיות, שכן תהיה לכם תמונה כוללת ברורה יותר. בכל אופן, אם תרצו לבנות מרפסת בשיטת הבנייה הקלה למבנה שלכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הצוות המקצועי של גגות ובנייה קלה ישמח לעמוד לשירותכם ולעשות עבורכם את העבודה הדרושה על הצד הטוב ביותר. אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל מענה וייעוץ מקצועי בנושא של סגירת המרפסת שלכם כבר בזמן הקרוב.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים