לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה חשוב לדעת על בניה מפנל מבודד?

    הליך בניה מפנל מבודד יכול להיעשות לשם חיפוי וקירות גגות וזאת לצד כך שיהיה ניתן להשתמש בפנלים הללו גם בקירות. היתרונות המשמעותיים ביותר של בניה כזו הם עלויות זולות ואפקטיביות מרשימה בכל הנוגע לרמת האיטום שתוכל להתקבל כאשר משתמשים בחומר בידוד בין הלוחות שמותקנים אחד ליד השני. בכל אופן, חברת ״גגות ובנייה קלה״ שהוקמה על ידי הקבלן המורשה אבישי מלכה תדע להציע לכם שירותי התקנת פנלים מבודדים במחיר מצוין, על ידי בעלי מקצוע עם התמחות בתחום הבידוד וזאת כאשר הליך ההתקנה של הפנלים יוכל להימשך יום אחד בלבד במקרים רבים. לפיכך בהחלט מדובר בכתובת הנכונה לפנות אליה בנושא הזה!

    רמת הבידוד תלויה בחומר בו נעשה שימוש

    סוגיה חשובה להתייחס אליה במידה ואתם מתעניינים במענה של בניה מפנל מבודד זה שצריך לשים לב כי נעשה שימוש בחומר בידוד איכותי בין הפנלים שהותקנו על גבי השלד. חומר הבידוד ואיכותו ישפיעו על רמת הבידוד ולאור זאת נמליץ לכם מראש לברר עם החברה אליה אתם פונים בכל הנוגע למאפייני האיטום של החומרים בהם היא נוהגת לעשות שימוש. תוכלו לשאול בנוגע לכך יחד עם שאלות רבות שיהיו לכם בנוגע וזאת כדי שתהיה לכם אפשרות לקבל החלטה מושכלת בכל הנוגע לבידוד שיהיה הנכון ביותר לביתכם. חשוב שתיקחו את הנושא ברצינות מכיוון שהבידוד יכול להשפיע באופן ישיר על איכות החיים שלכם.

    בידוד מצוין ישפיע על איכות החיים שלכם

    נקודה נוספת שנרצה לגעת בה היא ההשפעה של בידוד הבית על איכות החיים של המתגוררים בו. גם הפנלים מותקנים בצורה לא מקצועית או שנעשה שימוש לא אחיד בחומר הבידוד, עלול להיווצר מצב בו חלקים מסוימים של הבית יהיו חמים או קרים יותר וזאת עקב ליקויים בהרמטיות של הבידוד. זה דבר שחשוב להתייחס אליו מראש על ידי כך שתפנו אל מקצוענים אמיתיים כדי שיבצעו את המלאכה. בעצם תוכלו לפנות אל חברת ״גגות ובנייה קלה״ על מנת ליהנות משירותי התקנה של פנלים מבודדים בסטנדרטים הגבוה ביותר שקיים היום בתחום הבידוד בארץ. אז חייגו עכשיו!

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים