לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה חשוב לדעת על גג פנל מבודד?

    מתעניינים בשירותי התקנה של גג פנל מבודד? דעו לכם כי פנל מהסוג הזה מגיע עם יתרונות רבים, ביניהם התועלת שלו בחיסכון באנרגיה על ידי הפחתת צורך השימוש במיזוג אוויר לצד כך שהפנל יסייע במניעת חדירת נוזלים דרך הגג על ידי יצירת שכבת איטום נוספת. בכל אופן, חברת גגות ובנייה קלה תעמוד לשירותכם בנושא הזה ותהיה מסוגלת להציע שירותי התקנים פנלים מבודדים כאשר בעלי מקצוע עם וותק מקצועי יבצעו את העבודה. כמו כן, תקבלו ליווי מקיף ומענה לכל השאלות בכל הנוגע לסוגי פנלים, חומרי בידוד בהם ניתן לעשות שימוש, זמן התקנה וכל תהייה או שאלה אחרת שרק תהיה לכם.

    גג פנל מבודד – האם מדובר בטרנד?

    רבים מכם בוודאי רואים סביבכם כמות הולכת וגדלה של בתים עם גג פנל מבודד. בעצם מדובר במגמה משמעותית וחיובית הן למשקי הבית והוצאות החשמל שלהם והן לאיכות הסביבה מכיוון שפנלים כאלה מספקים בידוד אמין שמקטין את הצורך להשתמש במיזוג אוויר בתוך המבנה, מה שמפחית את צריכת האנרגיה של הצרכן הממוצע. ובכן, לא מדובר בטרנד. בסך הכול אנשים מבינים כי פנלים כאלה מהווים פתרון הולם שיהיה נכון הן מבחינה כלכלית, מבחינה סביבת והן בהיבט של שדרוג איכות החיים על ידי הפחתת הסיכוי לחדירת קור, חום או גשם לבית.

    כיצד מותקנים פנלים מבודדים?

    פנלים כאלה מותקנים על גבי שלד שנוצר מראש ואליו מבריגים את הפנלים, שיהיו בדרך כלל פחי איסכורית. בעל מקצוע מנוסה ידע לגשת להליך ההתקנה כאשר כל הפנלים יותקנו ללא רווח מיותר ביניהם ולאחר מכן חומר הבידוד יהיה בין הפנלים בצורה אחידה. כאשר משים חומר בידוד איכותי ולא מפספסים אף קטע בין הפנלים ולצד זאת ההתקנה על השלד היא אדוקה וחזקה, זה המתכון הבטוח לבידוד מוצלח. כדי שכך באמת יהיה בביתכם, נמליץ לכם לבחור בחברת גגות ובנייה קלה. החברה תדע להעניק לכם מענה מקצועי מצוין ולבצע את ההתקנה במהירות גבוהה. כמו כן, עלויות השירות והפנלים מאוד אטרקטיביות. כך שתרצו לפנות אל החברה כבר בזמן הקרוב! זה ישתלם לכם!

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים