לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קונסטרוקצית פלדה לבניית גגות

    קונסטרוקציות פלדה משמשות לפרויקטים רבים אשר יכולים להיות מבנה של שלד בניין ואפילו כמעטפת למבנה. במקרים רבים, עושים בה שימוש בגורדי שחקים ובבנייה מסיבית לגובה. הקונסטרוקציה משמשת בתור גיבוי לבטון שלעיתים אינו מספק את רמת העמידות הנדרשת למבנה. זו תופעה אשר באה לידי ביטוי בעיקר בבתים גדולים. גגות ובנייה קלה מתמחה בבנייה קלה, שיקום גגות ופינוי אסבסט. פלדה היא חומר חזק מאוד ויש לה סיבולת גבוהה. יחסית לבטון היא קלה ובנוסף היא חסכונית וקל לעבוד עמה.

    קונסטרוקציות פלדה – שימושים נוספים

    הפלדה שימושית מאוד כיום בכל תחומי הבנייה כולל בבנייה בפרטית. כמו כן, כל מה שנוגע לעבודה עם פלדה דורש תכנון, ידע וניסיון רב. היום, קיימת מודעות גבוהה לחיזוק של מבנים קיימים. בדרך כלל, מדובר על מבנים ישנים אשר סובלים במלאי גדול ופגיעות חיצוניות. קונסטרוקציות פלדה מעניקה אפשרות לחזק מחדש בניינים ולהביא אותם למצב של עמידות. לעיתים, יש צורך לחזק את יסודות הבניין אז פשוט מקיפים את העמודים המתפוררים בפלדה. כך ניתן להחליף את יסודות הבניין וגם להכין אותו לפגיעה של רעידת אדמה. אם רוצים לחזק את התקרה, מומלץ לפנות לבעל מקצוע שיערוך את החישובים המתאימים שכוללים גם עמידות של החומר ופיזור המשקל.

    אם יש צורך בהקמת עמודים בבית פרטי, מי שמטפל בנושא הוא המהנדס בנייה. המהנדס יעשה ככל יכולתו על מנת שהעמודים לא יתקעו באמצע החלל. לעיתים, הוא ישתמש בקירות הממד על מנת שלא לפגוע במראה של פנים הדירה. אם האדריכל של המבנה מעוניין ליצור חלל מרווח במיוחד אשר יהיה נטול עמודים, ניתן לבצע זאת על ידי יצירתיות של המהנדס.

    מה ניתן לעשות?

    אפשר להשתמש בפרופילים של פלדה או תלייה על ידי כבלים, תכנון של קורות מיוחדות ודברים נוספים. אמנם, ניתן לתכנן סוגים רבים של דברים, אך יש לזכור שכל שימוש כזה בפלדה ישפיע על התקציב ועלול לייקר אותו מאוד. על כן, התייעצות עם בעל מקצוע היא הדרך הנכונה ועדיף להקשיב לטיפים השונים אשר הוא מספק לכם. פנו לקבלת מידע נוסף בנושא זה.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים