לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שימוש בגג פנל מבודד

    גג פנל מבודד הוא הדרך להבטיח בנייה חזקה ויציבה לטווח הארוך. שימוש בחומרי בנייה מתקדמים כמו גג פנל מבודד משמשים לסיכוך גגות ואיטומם מפני חדירה של מים, ואף לצורך בנייה של מחיצות וקירות, למבנים ניידים או נייחים, לבניית חדרי קירור תעשייתיים או ביתיים, לבניית מחסנים ועוד. מעוניינים לבודד את גג המבנה המרעיש ולשמור על איזון בטמפרטורות? הכירו את חברת גגות בנייה קלה המציעה לכם גגות פאנלים מבודדים והכי איכותיים.

    גג פנל מבודד – לגג פאנל מבודד מספר יתרונות משמעותיים:

    • בידוד איכותי גג פאנל מבודד עשוי מחומר פוליסטירן שמספק כאמור בידוד הרמטי; חומר שמסייע לשמור על טמפ’ קבועה בתוך החלל שבנוי מאותם גגות פנל מבודד, תוך כדי שהוא חוסך חיסכון רב בעלויות הנדרשות בכל הנוגע לקירור או חימום החלל.
    • עמיד לתקופה ארוכה – גג פאנל מבודד זה מבטיח עמידות לפרק זמן ארוך במיוחד, תקופה שתחסוך בכל מה שקשור לשיפוץ גג עתידי ותיקונים. בבנייה הקלאסית ההשקעה הכלכלית תהייה בעבודה עצמה ולא בחומרים, כמו בטון / רעפים וכדומה.
    • יעיל ונגיש – בעולמינו היום מצופה מהכול כמעט להתנהל במהירות. גם גג פאנל מבודד העשוי מפנלים המבודדים – עומדים באותן ציפיות. עבודה של גג הבניה הקלה היא מהירה וחוסכת בהרבה זמן, אם בעבר לקח להקים גג בכמה חודשים – היום בניין או כל מבנה יקצר את הזמן בחצי בעזרת גג פאנל מבודד.
    • ידידותיים לסביבהמה שגם גורם להקטנה משמעותית בפסולת שמתלווה לבנייה רגילה. יתרה מכך, חיסכון משמעותי בחשמל שנובע מטמפ’ יציבה בחלל המבנה שעשוי מפנלים מבודדים, יציעו מינימום נזק לסביבה.

    כיצד להתקין גג פנל מבודד?

    התקנת גג פאנל מבודד צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן ומנוסה, שנעזר באמצעי הבטיחות המתקדמים ביותר על מנת למנוע נפילה מגובה רב. חברת גגות בנייה קלה מציעה עבורכם את העבודה המקצועית ביותר ומחזיקה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום כל זאת תחת שירות אדיב ואמין לאורך כל הדרך.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים